Skvělý den má za sebou Martin Prokop na Korsice. Vítězstvím na pěti dnešních vložkách se posunul na první příčku v klasifikaci JWRC a do třetí etapy odstartuje s náskokem téměř půl minuty na druhého v pořadí.
Výborným výkonem v dnešní sobotní etapě vykročili Martin Prokop s Janem Tománkem za obhajobou loňského prvenství mezi juniory v Korsické rallye.
“Můžeme být spokojení. Vzhledem k tomu, že rozestupy nebyly příliš velké, zvažovali jsme ráno, jakou míru rizika zvolit. Pět „erzet“ jsme jeli naplno, tu poslední jsme pak už vypustili. V průběhu odpoledne se nám pak podařilo zajet dva výborné časy. Po technické stránce zatím vše funguje, jedinou menší komplikací jsou přehráté gumy, kdy si musíme dávat pozor, abychom je nepřepálili,“ upozorňuje jihlavský pilot.
České dvojici startující s Citroenem C2 S1600 zatím zdatně sekundují dvě posádky jedoucí s Renaultem Clio R3. Rychlejší z obou těchto vozů ztrácí na vedoucí Jipocar Racing Team před nedělní etapou necelou půl minutu. „Evidentně jim místní podmínky sedí. Navíc Campana je domácí jezdec startující na divokou kartu a tratě tak velmi dobře zná. My můžeme být jen rádi, že se nám jim po dnešním dnu podařilo poodjet. Nicméně nemůžeme si dovolit polevení v tempu,“ je si vědom Martin. „Je to hodně náročné a už se těšíme do cíle,“ uzavírá.
Klasifikace JWRC po 2.etapě 1. Prokop/Tománek (Citroën C2 S1600) 2:45:55.3 hod 2. Campana/Teissier (Renault Clio R3) + 29.2 s 3. Ogier/Ingrassia (Citroën C2 S1600) + 1:09.2 min
Tisková zpráva: martinprokop.comMinulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?