Skvělý den má za sebou Martin Prokop na Korsice. Vítězstvím na pěti dnešních vložkách se posunul na první příčku v klasifikaci JWRC a do třetí etapy odstartuje s náskokem téměř půl minuty na druhého v pořadí.
Výborným výkonem v dnešní sobotní etapě vykročili Martin Prokop s Janem Tománkem za obhajobou loňského prvenství mezi juniory v Korsické rallye.
“Můžeme být spokojení. Vzhledem k tomu, že rozestupy nebyly příliš velké, zvažovali jsme ráno, jakou míru rizika zvolit. Pět „erzet“ jsme jeli naplno, tu poslední jsme pak už vypustili. V průběhu odpoledne se nám pak podařilo zajet dva výborné časy. Po technické stránce zatím vše funguje, jedinou menší komplikací jsou přehráté gumy, kdy si musíme dávat pozor, abychom je nepřepálili,“ upozorňuje jihlavský pilot.
České dvojici startující s Citroenem C2 S1600 zatím zdatně sekundují dvě posádky jedoucí s Renaultem Clio R3. Rychlejší z obou těchto vozů ztrácí na vedoucí Jipocar Racing Team před nedělní etapou necelou půl minutu. „Evidentně jim místní podmínky sedí. Navíc Campana je domácí jezdec startující na divokou kartu a tratě tak velmi dobře zná. My můžeme být jen rádi, že se nám jim po dnešním dnu podařilo poodjet. Nicméně nemůžeme si dovolit polevení v tempu,“ je si vědom Martin. „Je to hodně náročné a už se těšíme do cíle,“ uzavírá.
Klasifikace JWRC po 2.etapě 1. Prokop/Tománek (Citroën C2 S1600) 2:45:55.3 hod 2. Campana/Teissier (Renault Clio R3) + 29.2 s 3. Ogier/Ingrassia (Citroën C2 S1600) + 1:09.2 min
Tisková zpráva: martinprokop.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?