RALLY JESENÍKY PO RZ3: Velký boj se dnes dopoledne odehrává na tratích rychlostních zkoušek AZ Pneu Rally Jeseníky, dalším podniku rallysprintového mistrovství. Po třech zkouškách vede Roman Odložilík, těsně následovaný Jrinem Orsákem. Otřetí příčku bojují otec a syn Semerádové.
Od první rychlostní zkoušky se v čele průběžného pořadí usadil Roman Odložilík. Jediný jezdec s vozem Kategorie S2000 zatím vyhrál všechny tři odjeté rychlostní zkoušky. Na druhém místě za ním jede Jaroslav Orsák s produkčním Mitsubishi Lancer EVO IX. I ten v průběhu prvních zkoušek nepustil nikoho na druhé místo a v poklidu si kontroluje stříbrnou pozici. Navíc jeho ztráta na prvního Odložilíka je jen necelých deset vteřin. O první příčku se tedy bude ještě bojovat, nic není rozhodnuto. A bojovat se bude i o třetí pozici na stupních vítězů. Tento boj je navíc velmi pikantní. O třetí příčku totiž bojuje Martin Semerád se svým otcem Josefem. Překvapivě však po třech zkouškách vede "syn slavného otce" Martin. Dokazuje tak, že už si na velké auto v podobě devítkového Lanceru dokonale zvykl a že se už může pouštět do soubojů o příčky nejvyšší. Rozdíl mezi Martinem a Josefem je po třech zkouškách jen 2,3 vteřiny. I na dalších místech jsou rozestupy minimální. Jezdce od pátého do osmnáctého místa dělí minuta, což při plném nasazení ve sprintu znamná, že případný jeden defekt zhatí veškerou předešlou snahu po dobrém výsledku. Průběh dalších rychlostních zkoušek budeme i nadále sledovat a přinášet Vám aktuální informace a výsledky. Výsledky po RZ3 najdete zde
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.