Loeb ani Sordo zítra nepoleví

Loeb, Sébastien
Loeb, Sébastien, foto: Citroën Sport
Tomáš Musil 3. října 2008 21:58
Sdílej:

Rally Cataluny – OHLASY JEZDCŮ PO PRVNÍ ETAPĚ: Loeb i Sordo se chystají pokračovat v ďábelském tempu i zítra, kdy by trať měla vyhovovat o něco více i Duvalovi s Hirvonenem. Dokážou se ještě postavit vedoucí dvojici?

1. Sebastien Loeb – Citroen C4 WRC "Na druhých průjezdech bylo o něco víc nečistot, stále to bylo ale ok. Zítra budeme určitě pokračovat ve stejném duchu jako dnes, abychom si pojistili vedení. Auto je skvěle připravené, hlavně v zatáčkách sedí výborně. Navíc jsme neudělali žádné chyby, tak zkusíme jet takhle i zítra." 2. Dani Sordo – Citroen C4 WRC "Během dopoledne jsme byli nuceni udělat nějaké změny, protože auto bylo příliš přetáčivé. Nakonec se to ukázalo jako dobrý krok kupředu a při druhých průjezdech jsem se cítil mnohem lépe. Zítra chceme pokračovat ve stejném tempu jako dnes a získat tak další sekundy na naše soupeře. Sice máme náskok 25 sekund, ale není to nic tak extra, abychom si mohli být něčím jisti. Pořád zbývají ještě dva dny." 3. Francois Duval – Ford Focus WRC "Jsem šťastný, i když ráno se nám nevedlo úplně nejlépe. Většina RZ pro mě byla nová, tak že jsem po prvních průjezdech musel párkrát změnit rozpis. Auta před námi si trochu zkracovaly zatáčky, proto bylo na silnici více nečistot než normálně a hodně to klouzalo. Přestože jsem ztratil na oba naše konkurenty, mám ze sebe radost. S autem jsem se sžil výborně a jsem rád, že jsem zpátky v týmu Ford.  Zítra mě možná čeká lepší den, protože trať mně více vyhovuje. Budu tlačit na pilu, jelikož Mikko je těsně za mnou a určitě pojede taky na plno, tak že stejně mi nic jiného nezbývá." 4. Mikko Hirvonen "Ztráta po prvních průjezdech byla opravdu velká. Proto jsme usedli s mechaniky a zapřemýšleli nad změnou nastavení. Nakonec jsme se rozhodli pro výměnu tlumičů, se kterými jsem jel i v Německu. Obecně preferuji měkčí nastavení s větším množstvím přítlaku, tak že jsem si pak rychle zvykl a cítil se mnohem lépe. Jinak nebylo moc prostoru dělat velké změny, protože jakmile změníte jednu věc, změníte i ty ostatní. S Francoisem jsme dnes jeli velmi vyrovnaně a doufám, že i zítra v tom budeme pokračovat. Nemůžu však úplně říci, že jsem si dnešní den užil. Ráno je pro nás zklamáním a rozhodně jsem s tím nepočítal, protože po testování z minulého týdne jsem si myslel, že jdeme tou správnou cestou a udělali jsme krok kupředu. Odpoledne to však bylo lepší, tak že doufám, že se dobře vyspíme." 5. Petter Solberg – Subaru Impreza WRC "Ráno nám moc nefungovaly pneumatiky, tak že jsme ztratili, nicméně pak už to bylo ok. Odpoledne jsme byli mnohem rychlejší, ale je potřeba trochu změnit nastavení, protože auto mi přišlo příliš tvrdé a hlavně při brzdění hodně neklidné, tak že zítra snad budeme ještě rychlejší."
Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.