Posledním letošním závodem Slováckeho Autoslalomu bude druhý listopadový víkend erzetka ve Zlechově.
Oproti úvodnímu závodu letošního roku se mění směr rychlostní zkoušky, vracíme se tedy k původnímu místu startu u odbočení z hlavní silnice na obec Zlechov. Cíl bude u zemědělského družstva v Tupeních. Součástí tratě bude i atraktivní průjezd betonovým silem, známý z předchozích závodů.
Vzhledem k velmi vyrovnanému bodovému hodnocení v celkovém pořadí letošního šampionátu lze jistě očekávat těsný souboj jak v absolutním pořadí, tak v jednotlivých skupinách.
V celkovém hodnocení můžou pomýšlet na zlato ještě čtyři jezdci. Momentálně první Jakub Král, druhý Milan Greguška ,třetí Jindřich Láník se svým Peugeotem 205 GTI, a dosavadní lídr šampionátu Jiří Špalek disponující Mitsubishi Lancer EVO IX. Posledně jmenovaný si však situaci zkomplikoval neúčastí na minulém závodě, čímž přišel o možnost rozšíření svého bodového konta. Ve skupině C (nad 2000ccm) je u prvních třech jezdců rozdíl jen dva body. Trio Král, Greguška a Špalek tedy bude závodit hlavně mezi sebou, což bude v nejsilnější skupině jistě velmi napínavá podívaná. Ve skupině B do 1600ccm je situace zajímavější. Ve Zlechově se bude rozhodovat mezi Zbyňkem Hrabcem, Vladimírem Machoněm a Miroslavem Žůrkem.
Skupina A (do 1400ccm) má jasného vítěze v Milanu Jančíkovi. O druhé místo můžou bojovat Lucie Červenková a Vladimír Kolařík, které ještě může ohrozit Marek Švikruha. Nejvyrovnanější souboj asi proběhne ve skupině SC, kde svedou rodinný duel Milan a Roman Žárští. Oba ale může ohrozit Petr Novotný, kterému technické problémy neumožnily start v srpnu v Bánově. V boji o třetí místo je ve hře ještě Michal Petrželka. Už teď nám poslední závod Slováckého autoslalomu slibuje velice napínavý závěr. Mezi přihlášenými nechybí ani jeden ze zmiňovaných jezdců. Máme se tedy opravdu na co těšit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.