Posledním letošním závodem Slováckeho Autoslalomu bude druhý listopadový víkend erzetka ve Zlechově.
Oproti úvodnímu závodu letošního roku se mění směr rychlostní zkoušky, vracíme se tedy k původnímu místu startu u odbočení z hlavní silnice na obec Zlechov. Cíl bude u zemědělského družstva v Tupeních. Součástí tratě bude i atraktivní průjezd betonovým silem, známý z předchozích závodů.
Vzhledem k velmi vyrovnanému bodovému hodnocení v celkovém pořadí letošního šampionátu lze jistě očekávat těsný souboj jak v absolutním pořadí, tak v jednotlivých skupinách.
V celkovém hodnocení můžou pomýšlet na zlato ještě čtyři jezdci. Momentálně první Jakub Král, druhý Milan Greguška ,třetí Jindřich Láník se svým Peugeotem 205 GTI, a dosavadní lídr šampionátu Jiří Špalek disponující Mitsubishi Lancer EVO IX. Posledně jmenovaný si však situaci zkomplikoval neúčastí na minulém závodě, čímž přišel o možnost rozšíření svého bodového konta. Ve skupině C (nad 2000ccm) je u prvních třech jezdců rozdíl jen dva body. Trio Král, Greguška a Špalek tedy bude závodit hlavně mezi sebou, což bude v nejsilnější skupině jistě velmi napínavá podívaná. Ve skupině B do 1600ccm je situace zajímavější. Ve Zlechově se bude rozhodovat mezi Zbyňkem Hrabcem, Vladimírem Machoněm a Miroslavem Žůrkem.
Skupina A (do 1400ccm) má jasného vítěze v Milanu Jančíkovi. O druhé místo můžou bojovat Lucie Červenková a Vladimír Kolařík, které ještě může ohrozit Marek Švikruha. Nejvyrovnanější souboj asi proběhne ve skupině SC, kde svedou rodinný duel Milan a Roman Žárští. Oba ale může ohrozit Petr Novotný, kterému technické problémy neumožnily start v srpnu v Bánově. V boji o třetí místo je ve hře ještě Michal Petrželka. Už teď nám poslední závod Slováckého autoslalomu slibuje velice napínavý závěr. Mezi přihlášenými nechybí ani jeden ze zmiňovaných jezdců. Máme se tedy opravdu na co těšit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?