V rámci dalšího pokračování Rallye Cupu se z Kostelce nad Orlicí přesouváme tento víkend do Pardubic, kde vypukne další boj o cenné body.
Dne 26.- 27. září 2008 je na programu další podnik Rallye Cupu a to již sedmí ročník Rally Pardubice. Soutěž ,která se jede v krásném prostředí Pardubického kraje dříve byla součástí Volného Poharu. Minulý rok však nebyla Rallye Pardubice zařazena do žádného pohárového hodnocení a organizátorům nezbývalo, než ji uspořádat jako volný podnik. V takové situaci byla motivace malá, protože předpoklad početného startovního pole byl nezdravým optimismem a zvláště, když termín konání soutěže nebyl znám dostatečně dlouho dopředu. Vítězem minulého ročníku se stala posádka R.Zahradník-L.Čihulka s vozem Lancia Delta.
Do letošního ročníku je přihlášeno 67 jezdců kde startovní listinu odstartuje Karel Macek s jediným vozem kategorie WRC a pole naopak uzavírá Břéťa Šindelář z vozem Trabant 601, který neodmyslitelně k rally patří. Jezdce čeká 77 ostrých kilometrů rozdělených do osmi rychlostních zkoušek. Co se týče diváků mají soutěž "na talíři". Na výběr mají dvě rychlostní zkoušky ,které jezdci pojedou 2x v původním směru a 2x v opačném. Pokud patříte k víkendovým spáčům, budete si muset nepatrně přivstat, protože první erzeta startuje v 8:23 a to Chotěnice-Rtenín. Pokud tedy vyrážíte na Rally Pardubice nenechte si ujít ani cíl soutěže ,který je každoročně na Chrudimském náměstí. Chtěl bych vám popřát hezky strávenou sobotu, při velice atraktivní motoristické akci - 7. Rally Pardubice. Ilustrační foto: Jiří Rohlena
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?