V rámci dalšího pokračování Rallye Cupu se z Kostelce nad Orlicí přesouváme tento víkend do Pardubic, kde vypukne další boj o cenné body.
Dne 26.- 27. září 2008 je na programu další podnik Rallye Cupu a to již sedmí ročník Rally Pardubice. Soutěž ,která se jede v krásném prostředí Pardubického kraje dříve byla součástí Volného Poharu. Minulý rok však nebyla Rallye Pardubice zařazena do žádného pohárového hodnocení a organizátorům nezbývalo, než ji uspořádat jako volný podnik. V takové situaci byla motivace malá, protože předpoklad početného startovního pole byl nezdravým optimismem a zvláště, když termín konání soutěže nebyl znám dostatečně dlouho dopředu. Vítězem minulého ročníku se stala posádka R.Zahradník-L.Čihulka s vozem Lancia Delta.
Do letošního ročníku je přihlášeno 67 jezdců kde startovní listinu odstartuje Karel Macek s jediným vozem kategorie WRC a pole naopak uzavírá Břéťa Šindelář z vozem Trabant 601, který neodmyslitelně k rally patří. Jezdce čeká 77 ostrých kilometrů rozdělených do osmi rychlostních zkoušek. Co se týče diváků mají soutěž "na talíři". Na výběr mají dvě rychlostní zkoušky ,které jezdci pojedou 2x v původním směru a 2x v opačném. Pokud patříte k víkendovým spáčům, budete si muset nepatrně přivstat, protože první erzeta startuje v 8:23 a to Chotěnice-Rtenín. Pokud tedy vyrážíte na Rally Pardubice nenechte si ujít ani cíl soutěže ,který je každoročně na Chrudimském náměstí. Chtěl bych vám popřát hezky strávenou sobotu, při velice atraktivní motoristické akci - 7. Rally Pardubice. Ilustrační foto: Jiří Rohlena
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.