Australan Chris Atkinson bude pilotovat vozy Subaru ve světovém šampionátu rally nejméně do konce roku 2009. Prodloužení úspěšné spolupráce s talentovaným jezdcem oznámil tým japonské automobilky dnes.
Atkinson spolupracuje se Subaru od roku 2005 a přestože v letošním roce není jejich vůz na dostatečné úrovni pro souboj s Fordy a Citroeny, skončil třikrát čtvrtý. 12krát přitom dokázal zajet v rychlostní zkoušce nejlepší čas ze všech startujících.
„V posledních 12 měsících ukázal znamenitý pokrok při mnoha příležitostech a výsledkem toho jsou výborné výsledky. Jsem velmi rád, že mohu oznámit prodloužení spolupráce s Chrisem na další dva roky," prohlásil výkonný ředitel Subaru WRC Richard Taylor. Podle jeho názor uvidíme Atkinsona ještě letos na stupních vítězů.
„V posledních letech se Subaru tolik nedařilo, ale myslím si, že naše poslední výkony ukázaly, že jsme posunuli konkurenceschopnost vozu hodně kupředu a děláme pokroky. Jsem moc rád, že mohu dále se Subaru spolupracovat," dodal jezdec.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?