Australan Chris Atkinson bude pilotovat vozy Subaru ve světovém šampionátu rally nejméně do konce roku 2009. Prodloužení úspěšné spolupráce s talentovaným jezdcem oznámil tým japonské automobilky dnes.
Atkinson spolupracuje se Subaru od roku 2005 a přestože v letošním roce není jejich vůz na dostatečné úrovni pro souboj s Fordy a Citroeny, skončil třikrát čtvrtý. 12krát přitom dokázal zajet v rychlostní zkoušce nejlepší čas ze všech startujících.
„V posledních 12 měsících ukázal znamenitý pokrok při mnoha příležitostech a výsledkem toho jsou výborné výsledky. Jsem velmi rád, že mohu oznámit prodloužení spolupráce s Chrisem na další dva roky," prohlásil výkonný ředitel Subaru WRC Richard Taylor. Podle jeho názor uvidíme Atkinsona ještě letos na stupních vítězů.
„V posledních letech se Subaru tolik nedařilo, ale myslím si, že naše poslední výkony ukázaly, že jsme posunuli konkurenceschopnost vozu hodně kupředu a děláme pokroky. Jsem moc rád, že mohu dále se Subaru spolupracovat," dodal jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?