“Miluji Brno. Zdejší zatáčky a kopce jsou fantastické,“ potěšeně konstatoval úřadující mistr DTM 2004 Mattias Ekström, po prvním vítězství v sezoně 2005.
Tom Kristensen (2. pozice, Audi Sport Team Abt): “Jsme opět zpátky. Toto dvojvítězství je pro Audi fantastické. Nyní, když jsem se dostal do lepší situace, mohl jsem dosáhnout dokonce lepšího výsledku. Po slabém startu jsem pak bojoval s Heinz Haraldem o druhou pozici. Dokonce jsme měli kontakt, když jsem na něj poprvé zaútočil, ale to je součásti automobilových závodů.“
Heinz-Harald Frentzen (3. pozice, Stern Team OPC): “Je skvělé být zpět na pódiu. Dnešní výsledek je senzační a je asi víc, než co jsme čekali. Důležité bylo, že jsem od startu mohl jet vpředu. To mě donutilo dostat z auta maximální výkon. Ale v další části závodu bylo Audi velmi bojovné a Mattias na mě velmi tlačil. Snažil jsme se jej držet, nebylo však možné zajet lepší výsledek.“
Gary Paffett (4. pozice, DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes): “Ulil jsem start, což je moje chyba. Ačkoli mě to netěšilo, bylo to správné rozhodnutí mě penalizovat. Stálo mě to pódium. Ovšem skončit na čtvrté pozici a získat pět bodů je také velkým úspěchem, i přes tuto smůlu.“ Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?