Hlasy jezdců po závodě v Brně

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: www.auto-news.cz
ar1 5. června 2005 19:18
Sdílej:

“Miluji Brno. Zdejší zatáčky a kopce jsou fantastické,“ potěšeně konstatoval úřadující mistr DTM 2004 Mattias Ekström, po prvním vítězství v sezoně 2005.

Jen tři desetiny sekundy dělili druhého Toma Kristensena od vítězství v Brně. 38000 platících diváků mohlo vidět vedle velkého dramatu až do cíle i fantastický výsledek stáje Opel, když Heinz Harald Frentzen dokončil závod třetí, což je jeho nejlepoší umístění v kariéře jezdce DTM. Mattias Ekström (Vítěz, Audi Sport Team Abt Sportsline): “Jsem spokojený, že jsem zvítězil. Je jasné, že první zastávka v boxech se ukázala být klíčovou vzhledem k mému vítězství. Být jen o půl sekundy delší a mohl jsem skončit opět na třetí pozici.“

Tom Kristensen (2. pozice, Audi Sport Team Abt): “Jsme opět zpátky. Toto dvojvítězství je pro Audi fantastické. Nyní, když jsem se dostal do lepší situace, mohl jsem dosáhnout dokonce lepšího výsledku. Po slabém startu jsem pak bojoval s Heinz Haraldem o druhou pozici. Dokonce jsme měli kontakt, když jsem na něj poprvé zaútočil, ale to je součásti automobilových závodů.“

Heinz-Harald Frentzen (3. pozice, Stern Team OPC): “Je skvělé být zpět na pódiu. Dnešní výsledek je senzační a je asi víc, než co jsme čekali. Důležité bylo, že jsem od startu mohl jet vpředu. To mě donutilo dostat z auta maximální výkon. Ale v další části závodu bylo Audi velmi bojovné a Mattias na mě velmi tlačil. Snažil jsme se jej držet, nebylo však možné zajet lepší výsledek.“

Gary Paffett (4. pozice, DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes): “Ulil jsem start, což je moje chyba. Ačkoli mě to netěšilo, bylo to správné rozhodnutí mě penalizovat. Stálo mě to pódium. Ovšem skončit na čtvrté pozici a získat pět bodů je také velkým úspěchem, i přes tuto smůlu.“ Foto: AUTO NEWS NETWORK

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.