“Miluji Brno. Zdejší zatáčky a kopce jsou fantastické,“ potěšeně konstatoval úřadující mistr DTM 2004 Mattias Ekström, po prvním vítězství v sezoně 2005.
Tom Kristensen (2. pozice, Audi Sport Team Abt): “Jsme opět zpátky. Toto dvojvítězství je pro Audi fantastické. Nyní, když jsem se dostal do lepší situace, mohl jsem dosáhnout dokonce lepšího výsledku. Po slabém startu jsem pak bojoval s Heinz Haraldem o druhou pozici. Dokonce jsme měli kontakt, když jsem na něj poprvé zaútočil, ale to je součásti automobilových závodů.“
Heinz-Harald Frentzen (3. pozice, Stern Team OPC): “Je skvělé být zpět na pódiu. Dnešní výsledek je senzační a je asi víc, než co jsme čekali. Důležité bylo, že jsem od startu mohl jet vpředu. To mě donutilo dostat z auta maximální výkon. Ale v další části závodu bylo Audi velmi bojovné a Mattias na mě velmi tlačil. Snažil jsme se jej držet, nebylo však možné zajet lepší výsledek.“
Gary Paffett (4. pozice, DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes): “Ulil jsem start, což je moje chyba. Ačkoli mě to netěšilo, bylo to správné rozhodnutí mě penalizovat. Stálo mě to pódium. Ovšem skončit na čtvrté pozici a získat pět bodů je také velkým úspěchem, i přes tuto smůlu.“ Foto: AUTO NEWS NETWORK
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?