Krystalizuje obvyklé pořadí

Green, Jamie
Green, Jamie, foto: Mercedes-Benz Motorsport
Karel Bařina 13. května 2005 16:24
Sdílej:

Opely se propadají, Mercedesy zrychlují a posunují se vpřed. Nejrychlejší Jamie Green.

Do čela se dostali mladíci Jamie Green a Gary Paffett. Posledním vzdorujícím pilotem Opelu je Marcel Fässler ze Švýcarska. Čtvrtý už je Mika Hakkinen, desetinu za ním Jean Alesi. Dalším ex-pilotům Formule 1 se odpoledne dařilo méně, Heinz-Harald Frentzen zajel s Vectrou 15., Allan McNish s Audi A4 až 17. čas. Ve druhém tréninku ztratil také Tom Kristensen, kterého se stejným vozem předstihli Frank Stippler a Mattias Ekström. Až dvanáctý je vítěz ranního tréninku Manuel Reuter. Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.