Danny Watts, kterého si závodní fanoušci po celém světě nejvíce spojují s prototypy týmu Strakka Racing, oznámil, že je homosexuál.
"Cítíte, že to prostě musíte skrývat, protože motorsport je především mužský sport. Něco ve mě hořelo a říkalo mi, že už to prostě nemůžu dál skrývat a že se z toho musím osvobodit," prozradil Autosportu vítěz 24h Le Mans ve třídě LMP2 z roku 2010 Danny Watts.
"Nejdříve jsem to řekl rodině a blízkým. Byli šokováni, ale také mi vyjádřili podporu, což bylo hezké. Tak jsem si říkal, že když to vzali oni v pohodě, tak s tím prostě půjdu ven."
Watts ukončil aktivní kariéru vloni po Le Mans a v současnosti se soustředí především na koučink jezdců. Sedmatřicetiletý Brit přiznal, že bylo oznámení snazší po konci kariéry, jelikož nevěděl, jak by reagovali sponzoři a týmy.
"Nejhorší jsou obavy o tom, co si o vás budou myslet lidé a jak se budou před vámi chovat. Jsou to takové blbosti jako např. když já mu podám ruku, podá mi ji také? Můžu se těm lidem dívat do očí? Bude to trapné nebo nebude?"
"Právě teď se mi motá v hlavě milion otázek o tom, jestli to bude nebo nebude fungovat. Bolí mě břicho jen z pomyšlení na to, co si o mě lidé pomyslí, když mě uvidí v paddocku. Je to zatraceně strašidelné," připouští Watts.
"Víte, mohl jsem vést dvojí život, ve kterém o mě rodina a přátelé ví všechno a v závodění si svoje osobní věci utajím, a nebo vyjít s pravdou ven a vyložit všechny karty na stůl."
"Nejtěžších bylo posledních šest měsíců. Před lidmi se chováte na oko spokojeně, ale když jdete v noci spát, tak vás to všechno neuvěřitelně sžírá. Došel jsem do bodu, kdy jsem se svým životem nebyl šťastný. Nic mě nebavilo."
"Co je tedy nejlepší řešení? Jít s pravdou ven. Potom už si každý může myslet, co chce. Alespoň můžu chodit spát a nemyslet při tom na to. Jsem o dost šťastnější," dodal Watts.
Angličan během své kariéry závodil např. ve Formuli Renault 3.5, A1 GP, britské F3, Porsche Supercupu, největší úspěchy si však připsal ve vytrvalostních závodech, ať už v evropské sérii Le Mans nebo v šampionátu FIA WEC.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.