Danny Watts, kterého si závodní fanoušci po celém světě nejvíce spojují s prototypy týmu Strakka Racing, oznámil, že je homosexuál.
"Cítíte, že to prostě musíte skrývat, protože motorsport je především mužský sport. Něco ve mě hořelo a říkalo mi, že už to prostě nemůžu dál skrývat a že se z toho musím osvobodit," prozradil Autosportu vítěz 24h Le Mans ve třídě LMP2 z roku 2010 Danny Watts.
"Nejdříve jsem to řekl rodině a blízkým. Byli šokováni, ale také mi vyjádřili podporu, což bylo hezké. Tak jsem si říkal, že když to vzali oni v pohodě, tak s tím prostě půjdu ven."
Watts ukončil aktivní kariéru vloni po Le Mans a v současnosti se soustředí především na koučink jezdců. Sedmatřicetiletý Brit přiznal, že bylo oznámení snazší po konci kariéry, jelikož nevěděl, jak by reagovali sponzoři a týmy.
"Nejhorší jsou obavy o tom, co si o vás budou myslet lidé a jak se budou před vámi chovat. Jsou to takové blbosti jako např. když já mu podám ruku, podá mi ji také? Můžu se těm lidem dívat do očí? Bude to trapné nebo nebude?"
"Právě teď se mi motá v hlavě milion otázek o tom, jestli to bude nebo nebude fungovat. Bolí mě břicho jen z pomyšlení na to, co si o mě lidé pomyslí, když mě uvidí v paddocku. Je to zatraceně strašidelné," připouští Watts.
"Víte, mohl jsem vést dvojí život, ve kterém o mě rodina a přátelé ví všechno a v závodění si svoje osobní věci utajím, a nebo vyjít s pravdou ven a vyložit všechny karty na stůl."
"Nejtěžších bylo posledních šest měsíců. Před lidmi se chováte na oko spokojeně, ale když jdete v noci spát, tak vás to všechno neuvěřitelně sžírá. Došel jsem do bodu, kdy jsem se svým životem nebyl šťastný. Nic mě nebavilo."
"Co je tedy nejlepší řešení? Jít s pravdou ven. Potom už si každý může myslet, co chce. Alespoň můžu chodit spát a nemyslet při tom na to. Jsem o dost šťastnější," dodal Watts.
Angličan během své kariéry závodil např. ve Formuli Renault 3.5, A1 GP, britské F3, Porsche Supercupu, největší úspěchy si však připsal ve vytrvalostních závodech, ať už v evropské sérii Le Mans nebo v šampionátu FIA WEC.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?