Danny Watts, kterého si závodní fanoušci po celém světě nejvíce spojují s prototypy týmu Strakka Racing, oznámil, že je homosexuál.
"Cítíte, že to prostě musíte skrývat, protože motorsport je především mužský sport. Něco ve mě hořelo a říkalo mi, že už to prostě nemůžu dál skrývat a že se z toho musím osvobodit," prozradil Autosportu vítěz 24h Le Mans ve třídě LMP2 z roku 2010 Danny Watts.
"Nejdříve jsem to řekl rodině a blízkým. Byli šokováni, ale také mi vyjádřili podporu, což bylo hezké. Tak jsem si říkal, že když to vzali oni v pohodě, tak s tím prostě půjdu ven."
Watts ukončil aktivní kariéru vloni po Le Mans a v současnosti se soustředí především na koučink jezdců. Sedmatřicetiletý Brit přiznal, že bylo oznámení snazší po konci kariéry, jelikož nevěděl, jak by reagovali sponzoři a týmy.
"Nejhorší jsou obavy o tom, co si o vás budou myslet lidé a jak se budou před vámi chovat. Jsou to takové blbosti jako např. když já mu podám ruku, podá mi ji také? Můžu se těm lidem dívat do očí? Bude to trapné nebo nebude?"
"Právě teď se mi motá v hlavě milion otázek o tom, jestli to bude nebo nebude fungovat. Bolí mě břicho jen z pomyšlení na to, co si o mě lidé pomyslí, když mě uvidí v paddocku. Je to zatraceně strašidelné," připouští Watts.
"Víte, mohl jsem vést dvojí život, ve kterém o mě rodina a přátelé ví všechno a v závodění si svoje osobní věci utajím, a nebo vyjít s pravdou ven a vyložit všechny karty na stůl."
"Nejtěžších bylo posledních šest měsíců. Před lidmi se chováte na oko spokojeně, ale když jdete v noci spát, tak vás to všechno neuvěřitelně sžírá. Došel jsem do bodu, kdy jsem se svým životem nebyl šťastný. Nic mě nebavilo."
"Co je tedy nejlepší řešení? Jít s pravdou ven. Potom už si každý může myslet, co chce. Alespoň můžu chodit spát a nemyslet při tom na to. Jsem o dost šťastnější," dodal Watts.
Angličan během své kariéry závodil např. ve Formuli Renault 3.5, A1 GP, britské F3, Porsche Supercupu, největší úspěchy si však připsal ve vytrvalostních závodech, ať už v evropské sérii Le Mans nebo v šampionátu FIA WEC.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.