S vozy třídy GT4 se doslova roztrhl pytel. Po Porsche, McLarenu, BMW a listopadovém představení Mustangu GT4 se do speciálu stejné specifikace pustila další americká automobilka. Chevrolet.
A jestliže Ford sází na svaly, u Chevroletu to je naprosto stejné. Závodní speciál bude postaven na základě šesté generace oblíbeného Camara.
Chevrolet Camaro GT4.R byl vyvinut na platformě modelu ZR1 ve spolupráci samotné automobilky s firmou Pratt & Miller Engineering, jenž stojí i za úspěšnou závodní verzí Corvette C7.R.
Jak je u Američanů zvykem, v Camaru bude dunět velký, osmiválcový, motor s obsahem 6.2 l, jenž bude produkovat výkon 426 koňských sil.
Debut nového vozu je naplánován již na první závod Pirelli World Challenge, který se koná o víkendu 10.-12. března, v St. Petersburgu. Mezi první zákazníky by měli patřit americké týmy Both Blackdog Racing a Stevenson Racing.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.