S vozy třídy GT4 se doslova roztrhl pytel. Po Porsche, McLarenu, BMW a listopadovém představení Mustangu GT4 se do speciálu stejné specifikace pustila další americká automobilka. Chevrolet.
A jestliže Ford sází na svaly, u Chevroletu to je naprosto stejné. Závodní speciál bude postaven na základě šesté generace oblíbeného Camara.
Chevrolet Camaro GT4.R byl vyvinut na platformě modelu ZR1 ve spolupráci samotné automobilky s firmou Pratt & Miller Engineering, jenž stojí i za úspěšnou závodní verzí Corvette C7.R.
Jak je u Američanů zvykem, v Camaru bude dunět velký, osmiválcový, motor s obsahem 6.2 l, jenž bude produkovat výkon 426 koňských sil.
Debut nového vozu je naplánován již na první závod Pirelli World Challenge, který se koná o víkendu 10.-12. března, v St. Petersburgu. Mezi první zákazníky by měli patřit americké týmy Both Blackdog Racing a Stevenson Racing.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?