S vozy třídy GT4 se doslova roztrhl pytel. Po Porsche, McLarenu, BMW a listopadovém představení Mustangu GT4 se do speciálu stejné specifikace pustila další americká automobilka. Chevrolet.
A jestliže Ford sází na svaly, u Chevroletu to je naprosto stejné. Závodní speciál bude postaven na základě šesté generace oblíbeného Camara.
Chevrolet Camaro GT4.R byl vyvinut na platformě modelu ZR1 ve spolupráci samotné automobilky s firmou Pratt & Miller Engineering, jenž stojí i za úspěšnou závodní verzí Corvette C7.R.
Jak je u Američanů zvykem, v Camaru bude dunět velký, osmiválcový, motor s obsahem 6.2 l, jenž bude produkovat výkon 426 koňských sil.
Debut nového vozu je naplánován již na první závod Pirelli World Challenge, který se koná o víkendu 10.-12. března, v St. Petersburgu. Mezi první zákazníky by měli patřit americké týmy Both Blackdog Racing a Stevenson Racing.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?