Seznam přihlášených do světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC se začíná pomalu rozrůstat. V barvách maďarského týmu Zengő Motorsport v letošní sezoně nastoupí Francouz Aurélien Panis.
"Jsem velice hrdý na to, že pojedu letos ve WTCC. Je to velmi silný, mezinárodní šampionát a je to velký krok v mé kariéře. Je tam mnoho velmi kvalitních jezdců, takže to bude pro mě pořádná výzva. Měl bych si vyhrnout rukávy už od prvního dne. Jsem hrdý, že nastoupím za tým Zengő Motorsport, který v minulosti vyhrál několik závodů, a že se připojím k rodině Honda Racing," prozradil Panis.
Pro Panise bude WTCC něco úplně nového. Dosud totiž závodil pouze v monopostech, když vloni vybojoval páté místo v seriálu Formula V8 3.5 a získal tři vítězství v závodech.
"Všechno bude pro mě nové, takže mým cílem bude se co nejrychleji učit, co nejrychleji získat zkušenosti tak, abych mohl co nejdříve bojovat o co nejlepší příčky. Na začátek sezony se už moc těším a doufám, že můj otec bude o mě mluvit při komentování pro Eurosport France pouze v dobrém," dodal mladý Francouz.
Syn slavného Oliviera Panise se tak stal prvním potvrzeným jezdcem maďarského týmu. Vloni ve skvadře Zoltána Zenga závodili Ferenc Ficza a Daniel Nagy.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?