Brněnský tým Mičánek Motorsport posiluje svou pozici na okruhové scéně a pro nadcházející sezónu připravuje program v závodech Mezinárodního mistrovství zóny střední Evropy (FIA CEZ) a s tím spojeným seriálem ESET Mistrovství Slovenské republiky.
Pro Mičánek Motorsport se jedná o další krok kupředu, loni jihomoravská sestava absolvovala Carbonia Cup a Slovenský okruhový pohár a postupně se sžívala s novou technikou, kterou představovaly dva vozy Lamborghini Gallardo Supertrofeo. S vozy italského výrobce pojede tým i nadále a rozšíří konkurenci ve třídě GTC.
„Loni jsme vyrazili s vozy poprvé na trať, a především jsme se s nimi seznamovali. V závěru roku jsme se účastnili zónového víkendu v Brně, kde naši jezdci ukázali, že jsou konkurenceschopní a že auta mají potřebný potenciál. Naše Lamborghini jsou čistě pohárová, bez jakýchkoliv úprav, a protože se osvědčila, pokračujeme s nimi dál. Během zimy prošly vozy běžnou údržbou, a tak nás v tomto směru nečekalo nic náročného. Velice se těšíme na jarní testovací program a od nové sezóny očekáváme atraktivní souboje ve třídě GTC, která by se měla významně rozrůst,“ konstatuje s nadšením manažer týmu Jiří Mičánek jr.
V Mezinárodním mistrovství FIA Zóny střední Evropy chce Mičánek Motorsport nastoupit do všech závodních víkendů a účastnit se sprintů i vytrvalostních závodů. Zatímco v jezdcích pro závodu ve sprintu má Jiří Mičánek téměř jasno a ladí už jen pouze detaily, pro Endurance ještě posádka stanovena není.
Kompletní jezdeckou sestavu tak Mičánek Motorsport představí až během následujících týdnů.
Tisková zpráva GP Group s.r.o.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.