Brněnský tým Mičánek Motorsport posiluje svou pozici na okruhové scéně a pro nadcházející sezónu připravuje program v závodech Mezinárodního mistrovství zóny střední Evropy (FIA CEZ) a s tím spojeným seriálem ESET Mistrovství Slovenské republiky.
Pro Mičánek Motorsport se jedná o další krok kupředu, loni jihomoravská sestava absolvovala Carbonia Cup a Slovenský okruhový pohár a postupně se sžívala s novou technikou, kterou představovaly dva vozy Lamborghini Gallardo Supertrofeo. S vozy italského výrobce pojede tým i nadále a rozšíří konkurenci ve třídě GTC.
„Loni jsme vyrazili s vozy poprvé na trať, a především jsme se s nimi seznamovali. V závěru roku jsme se účastnili zónového víkendu v Brně, kde naši jezdci ukázali, že jsou konkurenceschopní a že auta mají potřebný potenciál. Naše Lamborghini jsou čistě pohárová, bez jakýchkoliv úprav, a protože se osvědčila, pokračujeme s nimi dál. Během zimy prošly vozy běžnou údržbou, a tak nás v tomto směru nečekalo nic náročného. Velice se těšíme na jarní testovací program a od nové sezóny očekáváme atraktivní souboje ve třídě GTC, která by se měla významně rozrůst,“ konstatuje s nadšením manažer týmu Jiří Mičánek jr.
V Mezinárodním mistrovství FIA Zóny střední Evropy chce Mičánek Motorsport nastoupit do všech závodních víkendů a účastnit se sprintů i vytrvalostních závodů. Zatímco v jezdcích pro závodu ve sprintu má Jiří Mičánek téměř jasno a ladí už jen pouze detaily, pro Endurance ještě posádka stanovena není.
Kompletní jezdeckou sestavu tak Mičánek Motorsport představí až během následujících týdnů.
Tisková zpráva GP Group s.r.o.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.