Brněnský tým Mičánek Motorsport posiluje svou pozici na okruhové scéně a pro nadcházející sezónu připravuje program v závodech Mezinárodního mistrovství zóny střední Evropy (FIA CEZ) a s tím spojeným seriálem ESET Mistrovství Slovenské republiky.
Pro Mičánek Motorsport se jedná o další krok kupředu, loni jihomoravská sestava absolvovala Carbonia Cup a Slovenský okruhový pohár a postupně se sžívala s novou technikou, kterou představovaly dva vozy Lamborghini Gallardo Supertrofeo. S vozy italského výrobce pojede tým i nadále a rozšíří konkurenci ve třídě GTC.
„Loni jsme vyrazili s vozy poprvé na trať, a především jsme se s nimi seznamovali. V závěru roku jsme se účastnili zónového víkendu v Brně, kde naši jezdci ukázali, že jsou konkurenceschopní a že auta mají potřebný potenciál. Naše Lamborghini jsou čistě pohárová, bez jakýchkoliv úprav, a protože se osvědčila, pokračujeme s nimi dál. Během zimy prošly vozy běžnou údržbou, a tak nás v tomto směru nečekalo nic náročného. Velice se těšíme na jarní testovací program a od nové sezóny očekáváme atraktivní souboje ve třídě GTC, která by se měla významně rozrůst,“ konstatuje s nadšením manažer týmu Jiří Mičánek jr.
V Mezinárodním mistrovství FIA Zóny střední Evropy chce Mičánek Motorsport nastoupit do všech závodních víkendů a účastnit se sprintů i vytrvalostních závodů. Zatímco v jezdcích pro závodu ve sprintu má Jiří Mičánek téměř jasno a ladí už jen pouze detaily, pro Endurance ještě posádka stanovena není.
Kompletní jezdeckou sestavu tak Mičánek Motorsport představí až během následujících týdnů.
Tisková zpráva GP Group s.r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?