Tovární tým Castrol Honda Racing včera zahájil úvodní sérii testů před letošní sezonou. Testování na trati v Aragonu se během tří dnů rozdělí mezi trojici jezdců Tiaga Monteira, Norberta Michelisze a nováčka Michigamiho.
Nová sezona světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC pomalu klepe na dveře a závodní týmy se tak postupně začínají "probouzet ze zimního spánku." Tím prvním, který letos vyrazil na závodní trať, a mnohými považován za favorita sezony, je tovární skvadra Honda.
Třídenních testů ve španělském Aragonu se zúčastní kompletní jezdecká sestava, tedy Monteiro, Michelisz a nová akvizice týmu Michigami. Ani pro něj to však není testovací debut, ten si totiž v Hondě odbyl již vloni, kdy se zúčastnil krátkého testu před svou premiérou ve FIA WTCC v Motegi.
"Jsem moc rád, že jsem zpátky v týmu a že jsem dostal možnost znovu závodit ve WTCC. V Aragonu jsem poprvé a musím přiznat, že je to dost náročná trať, ale já si to i tak užívám. Je skvělé být zpátky v závodním voze," prozradil třiačtyřicetiletý Michigami.
Japonský jezdec nahradil v sedačce Hondy Civic Roba Huffa, který bude za volantem Citroënu týmu Reného Münnicha pomýšlet o titulu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?