Tovární tým Castrol Honda Racing včera zahájil úvodní sérii testů před letošní sezonou. Testování na trati v Aragonu se během tří dnů rozdělí mezi trojici jezdců Tiaga Monteira, Norberta Michelisze a nováčka Michigamiho.
Nová sezona světového šampionátu cestovních vozů FIA WTCC pomalu klepe na dveře a závodní týmy se tak postupně začínají "probouzet ze zimního spánku." Tím prvním, který letos vyrazil na závodní trať, a mnohými považován za favorita sezony, je tovární skvadra Honda.
Třídenních testů ve španělském Aragonu se zúčastní kompletní jezdecká sestava, tedy Monteiro, Michelisz a nová akvizice týmu Michigami. Ani pro něj to však není testovací debut, ten si totiž v Hondě odbyl již vloni, kdy se zúčastnil krátkého testu před svou premiérou ve FIA WTCC v Motegi.
"Jsem moc rád, že jsem zpátky v týmu a že jsem dostal možnost znovu závodit ve WTCC. V Aragonu jsem poprvé a musím přiznat, že je to dost náročná trať, ale já si to i tak užívám. Je skvělé být zpátky v závodním voze," prozradil třiačtyřicetiletý Michigami.
Japonský jezdec nahradil v sedačce Hondy Civic Roba Huffa, který bude za volantem Citroënu týmu Reného Münnicha pomýšlet o titulu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?