Audi dalo svému jezdci, Loicu Duvalovi, z končícího programu v Le Mans/WEC šanci, aby si vyzkoušel speciál na DTM. Francouz a další tři mladíci změřili své síly na trati s Jamiem Greenem a René Rastem.
Loic Duval patří mezi jezdce, které postihl odchod Audi z Le Mans. 34 letý jezdec, který jezdí také ve Formuli E, teď dostal od svého zaměstnavatele milý dárek - vítěz Le Mans a WEC z roku 2013 si na okruhu Jerez de la Frontera vyzkoušel Audi RS5 DTM. Audi navíc dalo šanci i dalším třem mladíkům.
Těmi jsou: pilot z GP3 a chráněnec McLarenu Nyck de Vries (Holanďan, 21 let), jezde GT-Masters Kelvin van der Linde (Jižní Afrika, 20 let) a Dion von Moltke (USA, 26), který letos jezdil za volantem Audi v IMSA SportsCar Championship ve třídě GTD-Class. To Mercedes si vyzkoušel vice-mistra evropské Formule 3 - Maximiliana Günthera.
Jezdci Audi dostali také možnost poměřit své síly se dvěma jezdci z DTM - Jamie Greenem a René Rastem. Jenže bez ohledu na výsledky testů, šance na kokpit pro sezonu 2017 je velmi malá. V DTM došlo k poklesu na 6 vozů na jednu značku, což ukazuje na potřebu počty jezdců snižovat.
Audi také pokračuje s vývojovými pracemi na voze pro sezonu 2017, teď navíc začaly také testovací práce. S prototypem na rok 2017 zatím jezdili Jamie Green a Mattias Ekström.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.