Audi dalo svému jezdci, Loicu Duvalovi, z končícího programu v Le Mans/WEC šanci, aby si vyzkoušel speciál na DTM. Francouz a další tři mladíci změřili své síly na trati s Jamiem Greenem a René Rastem.
Loic Duval patří mezi jezdce, které postihl odchod Audi z Le Mans. 34 letý jezdec, který jezdí také ve Formuli E, teď dostal od svého zaměstnavatele milý dárek - vítěz Le Mans a WEC z roku 2013 si na okruhu Jerez de la Frontera vyzkoušel Audi RS5 DTM. Audi navíc dalo šanci i dalším třem mladíkům.
Těmi jsou: pilot z GP3 a chráněnec McLarenu Nyck de Vries (Holanďan, 21 let), jezde GT-Masters Kelvin van der Linde (Jižní Afrika, 20 let) a Dion von Moltke (USA, 26), který letos jezdil za volantem Audi v IMSA SportsCar Championship ve třídě GTD-Class. To Mercedes si vyzkoušel vice-mistra evropské Formule 3 - Maximiliana Günthera.
Jezdci Audi dostali také možnost poměřit své síly se dvěma jezdci z DTM - Jamie Greenem a René Rastem. Jenže bez ohledu na výsledky testů, šance na kokpit pro sezonu 2017 je velmi malá. V DTM došlo k poklesu na 6 vozů na jednu značku, což ukazuje na potřebu počty jezdců snižovat.
Audi také pokračuje s vývojovými pracemi na voze pro sezonu 2017, teď navíc začaly také testovací práce. S prototypem na rok 2017 zatím jezdili Jamie Green a Mattias Ekström.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.