Jezdec týmu Audi, Mike Rockenfeller, před posledním závodem na Hockenheimringu mění tým - Němec se posune do týmu Abt Sportsline na místo, které uvolní pro tento závod Mattias Ekström.
Mistr DTM z roku 2013 jezdí již od sezony 2012 ve Phoenix týmu, nikoliv v továrním týmu. Mike Rockenfeller se stane pro poslední závodní víkend týmovým parťákem Edoardo Mortary, který bojuje o titul šampiona s jezdcem BMW, Marco Wittmannem.
Volné místo po Ekströmovi zaujímá René Rast, který letos pojede již druhý závodní víkend. Rast pak pojede v týmu Phoenix (společně s Timem Scheiderem).
Němec si letos debut v DTM odbyl na holandském Zandvoortu. Následně se zúčastnil testu pneumatik na Hungaroringu, aby se tak připravil na finálový závod sezony. To příprava na Zandvoort, kde zaskakoval za zraněného Adriena Tambaye, byla podstatně kratší.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.