Jezdec týmu Audi, Mike Rockenfeller, před posledním závodem na Hockenheimringu mění tým - Němec se posune do týmu Abt Sportsline na místo, které uvolní pro tento závod Mattias Ekström.
Mistr DTM z roku 2013 jezdí již od sezony 2012 ve Phoenix týmu, nikoliv v továrním týmu. Mike Rockenfeller se stane pro poslední závodní víkend týmovým parťákem Edoardo Mortary, který bojuje o titul šampiona s jezdcem BMW, Marco Wittmannem.
Volné místo po Ekströmovi zaujímá René Rast, který letos pojede již druhý závodní víkend. Rast pak pojede v týmu Phoenix (společně s Timem Scheiderem).
Němec si letos debut v DTM odbyl na holandském Zandvoortu. Následně se zúčastnil testu pneumatik na Hungaroringu, aby se tak připravil na finálový závod sezony. To příprava na Zandvoort, kde zaskakoval za zraněného Adriena Tambaye, byla podstatně kratší.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?