Výrobci v DTM, Audi, BMW a Mercedes, diskutují s promotérem šampionátu, společností ITR, o možnosti zredukování startovního pole pro rok 2017. Uvidíme od příští sezony už jen šest aut od každého výrobce?
DTM letos fanoušky motorsportu může hodně bavit - stále se mění vítězové jednotlivých závodů, navíc rozestupy mezi jednotlivými piloty z 24 členného startovního pole bývají hodně těsné. V každém závodě tak teoreticky může vyhrát jiný jezdec, čemuž pomáhají odlišné charakteristiky jednotlivých tratí a také měnící se váhové závaží v jednotlivých vozech. Letos je v DTM 24 pilotů, to by se mohlo ale už od příští sezony značně snížit.
Ve snaze snížit dále náklady na účast v DTM se podle informací 'Motorsport-Total.com' vážně debatuje o tom, že by startovní pole od příští sezony obsahovalo jen 18 vozů. Podle informací zmíněného serveru jsou ve dvě možnosti: buďto každá automobilka nasadí 6 vozů a nebo každá automobilka nasadí minimálně 6 vozů.
Pravděpodobnější má však být varianta první - tedy šest vozů Audi, šest BMW a šest Mercedesů. Tato redukce nevyžaduje ani schválení od DMSB, stačí jen shoda mezi výrobci a ITR. Ve smlouvách s televizními společnosti je garantováno 18 vozů na startu. Otázkou však je, jak by se k tomu postavili partneři a sponzoři série.
Audi by se úspory, vzhledem k aféře 'Dieselgate', hodily. "Diskutujeme o snížení počtu vozů na šest, ale rozhodnutí ještě nepadlo," potvrdil serveru 'Motorsport-Total.com' mluvčí Audi. Také BMW by se úspory hodily, protože zřejmě připravuje od roku 2018 tým pro WEC do kategorie GT-Pro. A o Mercedesu není třeba hovořit, vždyť právě on zablokoval příchod turbomotorů do DTM, protože by to výrazně zvýšilo náklady na účast.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!