Výrobci v DTM, Audi, BMW a Mercedes, diskutují s promotérem šampionátu, společností ITR, o možnosti zredukování startovního pole pro rok 2017. Uvidíme od příští sezony už jen šest aut od každého výrobce?
DTM letos fanoušky motorsportu může hodně bavit - stále se mění vítězové jednotlivých závodů, navíc rozestupy mezi jednotlivými piloty z 24 členného startovního pole bývají hodně těsné. V každém závodě tak teoreticky může vyhrát jiný jezdec, čemuž pomáhají odlišné charakteristiky jednotlivých tratí a také měnící se váhové závaží v jednotlivých vozech. Letos je v DTM 24 pilotů, to by se mohlo ale už od příští sezony značně snížit.
Ve snaze snížit dále náklady na účast v DTM se podle informací 'Motorsport-Total.com' vážně debatuje o tom, že by startovní pole od příští sezony obsahovalo jen 18 vozů. Podle informací zmíněného serveru jsou ve dvě možnosti: buďto každá automobilka nasadí 6 vozů a nebo každá automobilka nasadí minimálně 6 vozů.
Pravděpodobnější má však být varianta první - tedy šest vozů Audi, šest BMW a šest Mercedesů. Tato redukce nevyžaduje ani schválení od DMSB, stačí jen shoda mezi výrobci a ITR. Ve smlouvách s televizními společnosti je garantováno 18 vozů na startu. Otázkou však je, jak by se k tomu postavili partneři a sponzoři série.
Audi by se úspory, vzhledem k aféře 'Dieselgate', hodily. "Diskutujeme o snížení počtu vozů na šest, ale rozhodnutí ještě nepadlo," potvrdil serveru 'Motorsport-Total.com' mluvčí Audi. Také BMW by se úspory hodily, protože zřejmě připravuje od roku 2018 tým pro WEC do kategorie GT-Pro. A o Mercedesu není třeba hovořit, vždyť právě on zablokoval příchod turbomotorů do DTM, protože by to výrazně zvýšilo náklady na účast.
Chystá se revoluce v palubních systémech? Nové informace naznačují, že Apple brzy spustí vylepšený CarPlay s řadou inovací. Co přinese a kdy se ho dočkáme? Naznačil to německý AutoBild.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.