Pascal Wehrlein by mohl být jakýmsi vzorem pro Lucase Auera. Rakušan sní o tom, že by pro něj DTM mohlo představovat odrazový můstek pro budoucí kariéru ve Formuli 1. Aktuálně se ale plně soustředí na DTM.
Pilot Mercedesu, Lucas Auer, vidí DTM jako pouze mezizastávku ve své kariéře. 21letý Rakušan doufá, že se díky dobrým výsledkům v DTM může doporučit pro další úkol, který by pro něj představovala Formule 1. "Formule 1 byla, je a stále bude mým cílem," říká Lucas Auer pro 'ServusTV'. Jen připomeňme, že Lucas zkraje června vyhrál na německém Lausitzringu svůj první závod v DTM.
Synovec někdejšího pilota ve Formuli 1, Gerharda Bergera, ale moc dobře ví, že jen sporadické úspěchy nestačí k tomu, aby byl zajímavý pro týmy z jiných závodních sérií. "Vím, že na Formuli 1 nebo něco jiného nemohu myslet, dokud nebudu bojovat o šampionát. Proto se plně soustředím na DTM. Snažím se dojít s Mercedesem nahoru a nechci se nechat rozptylovat různými sny."
To, že je cesta z nižších formulových sérií přes DTM do Formule 1 možná, to v nedávné minulosti dokázal Pascal Wehrlein, dříve pak například Paul di Resta. A nejen proto je šampion DTM z loňského roku pro Auera příkladem. "Ve svém prvním roce v DTM byl v šampionátu poslední a pak udělal velký skok. Každý, kdo se stal velkým, měl těžký rok." Auer má ale veškeré předpoklady pro to, aby jeho hvězda dále stoupala. Ve své premiérové sezoně kromě pole position na Nürburgringu 2015 nepřitáhl moc pozornosti a v celkovém pořadí byl až 23., tedy na předposledním místě.
Letos Lucas sezonu také nezačal zrovna slavně, ale na Lausitzringu přišel velký průlom. Jeho cílem pro další body je konstantně získávat body. "To je stále to nejdůležitější, co vede k šampionátu. Jestli to teď bude 25 nebo 1 bod - občas má člověk horší a občas lepší víkendy. Ale já chci být stále na bodech," zakončil Auer.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?