Pascal Wehrlein by mohl být jakýmsi vzorem pro Lucase Auera. Rakušan sní o tom, že by pro něj DTM mohlo představovat odrazový můstek pro budoucí kariéru ve Formuli 1. Aktuálně se ale plně soustředí na DTM.
Pilot Mercedesu, Lucas Auer, vidí DTM jako pouze mezizastávku ve své kariéře. 21letý Rakušan doufá, že se díky dobrým výsledkům v DTM může doporučit pro další úkol, který by pro něj představovala Formule 1. "Formule 1 byla, je a stále bude mým cílem," říká Lucas Auer pro 'ServusTV'. Jen připomeňme, že Lucas zkraje června vyhrál na německém Lausitzringu svůj první závod v DTM.
Synovec někdejšího pilota ve Formuli 1, Gerharda Bergera, ale moc dobře ví, že jen sporadické úspěchy nestačí k tomu, aby byl zajímavý pro týmy z jiných závodních sérií. "Vím, že na Formuli 1 nebo něco jiného nemohu myslet, dokud nebudu bojovat o šampionát. Proto se plně soustředím na DTM. Snažím se dojít s Mercedesem nahoru a nechci se nechat rozptylovat různými sny."
To, že je cesta z nižších formulových sérií přes DTM do Formule 1 možná, to v nedávné minulosti dokázal Pascal Wehrlein, dříve pak například Paul di Resta. A nejen proto je šampion DTM z loňského roku pro Auera příkladem. "Ve svém prvním roce v DTM byl v šampionátu poslední a pak udělal velký skok. Každý, kdo se stal velkým, měl těžký rok." Auer má ale veškeré předpoklady pro to, aby jeho hvězda dále stoupala. Ve své premiérové sezoně kromě pole position na Nürburgringu 2015 nepřitáhl moc pozornosti a v celkovém pořadí byl až 23., tedy na předposledním místě.
Letos Lucas sezonu také nezačal zrovna slavně, ale na Lausitzringu přišel velký průlom. Jeho cílem pro další body je konstantně získávat body. "To je stále to nejdůležitější, co vede k šampionátu. Jestli to teď bude 25 nebo 1 bod - občas má člověk horší a občas lepší víkendy. Ale já chci být stále na bodech," zakončil Auer.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.