Pascal Wehrlein by mohl být jakýmsi vzorem pro Lucase Auera. Rakušan sní o tom, že by pro něj DTM mohlo představovat odrazový můstek pro budoucí kariéru ve Formuli 1. Aktuálně se ale plně soustředí na DTM.
Pilot Mercedesu, Lucas Auer, vidí DTM jako pouze mezizastávku ve své kariéře. 21letý Rakušan doufá, že se díky dobrým výsledkům v DTM může doporučit pro další úkol, který by pro něj představovala Formule 1. "Formule 1 byla, je a stále bude mým cílem," říká Lucas Auer pro 'ServusTV'. Jen připomeňme, že Lucas zkraje června vyhrál na německém Lausitzringu svůj první závod v DTM.
Synovec někdejšího pilota ve Formuli 1, Gerharda Bergera, ale moc dobře ví, že jen sporadické úspěchy nestačí k tomu, aby byl zajímavý pro týmy z jiných závodních sérií. "Vím, že na Formuli 1 nebo něco jiného nemohu myslet, dokud nebudu bojovat o šampionát. Proto se plně soustředím na DTM. Snažím se dojít s Mercedesem nahoru a nechci se nechat rozptylovat různými sny."
To, že je cesta z nižších formulových sérií přes DTM do Formule 1 možná, to v nedávné minulosti dokázal Pascal Wehrlein, dříve pak například Paul di Resta. A nejen proto je šampion DTM z loňského roku pro Auera příkladem. "Ve svém prvním roce v DTM byl v šampionátu poslední a pak udělal velký skok. Každý, kdo se stal velkým, měl těžký rok." Auer má ale veškeré předpoklady pro to, aby jeho hvězda dále stoupala. Ve své premiérové sezoně kromě pole position na Nürburgringu 2015 nepřitáhl moc pozornosti a v celkovém pořadí byl až 23., tedy na předposledním místě.
Letos Lucas sezonu také nezačal zrovna slavně, ale na Lausitzringu přišel velký průlom. Jeho cílem pro další body je konstantně získávat body. "To je stále to nejdůležitější, co vede k šampionátu. Jestli to teď bude 25 nebo 1 bod - občas má člověk horší a občas lepší víkendy. Ale já chci být stále na bodech," zakončil Auer.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?