Mattias Ekström se před sezonou rozhodl dát DTM tu nejvyšší prioritu. V MS v rallycrossu se mu momentálně ale daří mnohem lépe.
Pro Mattiase Ekströma probíhá sezona MS v rallycrossu (WRX) zatím velmi dobře. Švéd vyhrál jak závod na německém Hockenheimu, který se jel souběžně s DTM, tak i minulý víkend v belgickém Mettetu. Po třech z dvanácti soutěží letošního kalendáře rallycrossu tak vede průběžnou tabulku. Teoreticky by pilot Audi mohl letos bojovat v rallycrossu o titul.
Hlavním bodem zájmu Ekströma je ale aktuálně DTM. To by mohlo být problém v konečné fázi sezony. Letošní finále DTM je totiž naplánované na 14. - 16. října na Hockenheimring. Tou dobou se ale pojede také jedenáctý závod WRX v Esteringu. Před dvěma týdny se mohl Ekström na Hockenheimu ještě účastnit jak DTM, tak i WRX. Na podzim si ale bude muset vybrat jen jednu sérii.
Momentálně ale na termínovou kolizi DTM a WRX vůbec nemyslí. "Zcela upřímně: Ne. Svoje priority jsem si stanovil už před sezonou. Společně s Dieterem Gassem [šéf Audi v DTM] a Wolfgangem Ullrichem [šéf Audi Motorsport] jsme se rozhodli, že DTM zůstává první prioritou. Rallycross pojedu, jak jen budu moct," říká Mattias Ekström.
"Pokud je tam [termínová] kolize, pak je aktuální ujednání takové, že DTM má stále prioritu. Dokud se na tom nic nezmění, tak se toho přidržím i já," pokračuje Švéd. Mattias ale přiznává, že se závodu v Esteringu vzdá extrémně nerad, pokud tou dobou bude mít stále šanci na titul. V DTM je situace zatím jiná, po dvou úvodních závodech na Hockenheimu má na svém kontě jen dva body a má tak o víkendu v Rakousku co dohánět.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?