Vietoris chce vyjet pro Mückeho první vítězství

Vietoris, Christian
Vietoris, Christian, foto: www.dtm.de
iM2 31. března 2016 15:09
Sdílej:

Pilot Mercedesu, Christian Vietoris, přestupuje před sezonou 2016 z továrního HWA do týmu Mücke. Jeho cílem je vyjet v týmu z Berlína svoje druhé vítězství v kariéře.

Christian Vietoris má pro sezonu 2016 postaráno o novou motivaci. 26 letý pilot sice zůstává v kádru Mercedesu, mění však tým - HWA za Mücke. Tým se sídlem v Berlíně je v DTM od roku 2005. Na své první vítězství stále čeká, to Němec už jedno na svém kontě má. Cílem je letos v novém týmu tento úspěch zopakovat.

"Jde o pěknou výzvu. Na konci loňské sezony jsem o to poprosil poté, co jsem jezdil čtyři krásné sezony v HWA. Teď jsem se dostal opět k Peterovi Mückemu, pro kterého jsem jezdil už v rámci Formule 3. Znám tým velmi dobře a jsem rád, že jsem opět v týmu. Mücke ještě v DTM nevyhrál závod a to je naším cílem," říká odhodlaně jezdec.

"Chci pro ně vyhrát jejich první závod a pochopitelně být jedním z nejlepších jezdců Mercedesu. Loňský rok mi moc nevyšel, ale předešlé sezony jsem byl konkurenceschopný. Cílem je tedy na loňský rok prostě zapomenout a snad naváži na sezonu 2014." My jen dodejme, že Vietoris v letech 2013 a 2014 obsadil v šampionátu vždy čtvrté místo.

Vloni byl Christian až 16. Letos bude mít ale k dispozici zcela nový vůz C-Klasse, který se od loňské verze opticky velmi liší: "Zvenku to vypadá jako zcela nové auto. Zevnitř je to ale více méně loňský vůz. Známe tedy všechna tlačítka a víme, co mačkat."

"Pro nás, jezdce, to není velká změna, když už v autě sedíme. Pozice za volantem je také velmi obdobná. Pro diváka ale auto pochopitelně vypadá jinak. Aktuálně musíme nejvíc pracovat na aerodynamice, to je teď nejdůležitější. Máme před sebou ještě pár testovacích dní na Hockenheimringu a na plánu toho máme opravdu hodně. Jsem si ale jistý, že všechno zvládneme."

Stalo se
Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.

Ekonomika
Ilustrační foto

Povinné pojištění auta: Co to je a jak ho sjednat?

Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?