Pilot Mercedesu, Christian Vietoris, přestupuje před sezonou 2016 z továrního HWA do týmu Mücke. Jeho cílem je vyjet v týmu z Berlína svoje druhé vítězství v kariéře.
Christian Vietoris má pro sezonu 2016 postaráno o novou motivaci. 26 letý pilot sice zůstává v kádru Mercedesu, mění však tým - HWA za Mücke. Tým se sídlem v Berlíně je v DTM od roku 2005. Na své první vítězství stále čeká, to Němec už jedno na svém kontě má. Cílem je letos v novém týmu tento úspěch zopakovat.
"Jde o pěknou výzvu. Na konci loňské sezony jsem o to poprosil poté, co jsem jezdil čtyři krásné sezony v HWA. Teď jsem se dostal opět k Peterovi Mückemu, pro kterého jsem jezdil už v rámci Formule 3. Znám tým velmi dobře a jsem rád, že jsem opět v týmu. Mücke ještě v DTM nevyhrál závod a to je naším cílem," říká odhodlaně jezdec.
"Chci pro ně vyhrát jejich první závod a pochopitelně být jedním z nejlepších jezdců Mercedesu. Loňský rok mi moc nevyšel, ale předešlé sezony jsem byl konkurenceschopný. Cílem je tedy na loňský rok prostě zapomenout a snad naváži na sezonu 2014." My jen dodejme, že Vietoris v letech 2013 a 2014 obsadil v šampionátu vždy čtvrté místo.
Vloni byl Christian až 16. Letos bude mít ale k dispozici zcela nový vůz C-Klasse, který se od loňské verze opticky velmi liší: "Zvenku to vypadá jako zcela nové auto. Zevnitř je to ale více méně loňský vůz. Známe tedy všechna tlačítka a víme, co mačkat."
"Pro nás, jezdce, to není velká změna, když už v autě sedíme. Pozice za volantem je také velmi obdobná. Pro diváka ale auto pochopitelně vypadá jinak. Aktuálně musíme nejvíc pracovat na aerodynamice, to je teď nejdůležitější. Máme před sebou ještě pár testovacích dní na Hockenheimringu a na plánu toho máme opravdu hodně. Jsem si ale jistý, že všechno zvládneme."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?