Pilot Mercedesu, Christian Vietoris, přestupuje před sezonou 2016 z továrního HWA do týmu Mücke. Jeho cílem je vyjet v týmu z Berlína svoje druhé vítězství v kariéře.
Christian Vietoris má pro sezonu 2016 postaráno o novou motivaci. 26 letý pilot sice zůstává v kádru Mercedesu, mění však tým - HWA za Mücke. Tým se sídlem v Berlíně je v DTM od roku 2005. Na své první vítězství stále čeká, to Němec už jedno na svém kontě má. Cílem je letos v novém týmu tento úspěch zopakovat.
"Jde o pěknou výzvu. Na konci loňské sezony jsem o to poprosil poté, co jsem jezdil čtyři krásné sezony v HWA. Teď jsem se dostal opět k Peterovi Mückemu, pro kterého jsem jezdil už v rámci Formule 3. Znám tým velmi dobře a jsem rád, že jsem opět v týmu. Mücke ještě v DTM nevyhrál závod a to je naším cílem," říká odhodlaně jezdec.
"Chci pro ně vyhrát jejich první závod a pochopitelně být jedním z nejlepších jezdců Mercedesu. Loňský rok mi moc nevyšel, ale předešlé sezony jsem byl konkurenceschopný. Cílem je tedy na loňský rok prostě zapomenout a snad naváži na sezonu 2014." My jen dodejme, že Vietoris v letech 2013 a 2014 obsadil v šampionátu vždy čtvrté místo.
Vloni byl Christian až 16. Letos bude mít ale k dispozici zcela nový vůz C-Klasse, který se od loňské verze opticky velmi liší: "Zvenku to vypadá jako zcela nové auto. Zevnitř je to ale více méně loňský vůz. Známe tedy všechna tlačítka a víme, co mačkat."
"Pro nás, jezdce, to není velká změna, když už v autě sedíme. Pozice za volantem je také velmi obdobná. Pro diváka ale auto pochopitelně vypadá jinak. Aktuálně musíme nejvíc pracovat na aerodynamice, to je teď nejdůležitější. Máme před sebou ještě pár testovacích dní na Hockenheimringu a na plánu toho máme opravdu hodně. Jsem si ale jistý, že všechno zvládneme."
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?