Mattias Ekström viní ze ztráty titulu jeho špatné výkony v sobotních závodech. Fakt, že se před ním v tabulce jezdců nakonec umístil i Jamie Green, považuje Švéd za spravedlivý.
Mattias Ekström poosmé z patnácti sezon v DTM skončil v hodnocení šampionátu mezi nejlepšími třemi! Na titul to ale ani v sezoně 2015 nestačilo, Švéd není se svoji sezonou zcela spokojený. Z tábora Audi se před něj dostal i Jamie Green: "Je to jeden z těch roků, ze kterých budu mít smíšené pocity."
Jezdec žijící ve Švýcarsku je "celkem spokojený", protože "být v DTM třetí v konečném hodnocení je těžší, než si spousta lidí myslí." Na druhou stranu jezdec Audi stále touží po třetím mistrovském titulu: "Do finále ročníku jsem dal všechno. Bohůžel jsme až moc často během sobot nebývali dostatečně rychlí. Byli jsme dobří, ale ne perfektní."
Dalším faktorem, který hrál roli, bylo, že o titul bojovalo hned několik jezdců Audi, zatímco Mercedes se plně soustředil pouze na Pascala Wehrleina. Zvláště Jamie Green 37 letého jezdce zaujal: "Byl tím, kterého bylo potřeba porazit. Sezonu začal dvojitým vítězstvím na Hockenheimu a pak přidal ještě další [ve skutečnosti vyhrál na Hockenheimu jednou a dvakrát vyhrál na Lausitzringu]."
Jenže pak měl Green během sezony dost smůly, i tak byl ale dle Ekströma nejlepším jezdcem roku. "Je vždycky složité, když nebojujete jenom proti jezdcům jiných značek, ale také svým kolegům. Dny, kdy se nám nedařilo, mě teď mrzí dvojnásobně."
"Celkově můžeme být hrdí na to, že jsme měli tak rychlé auto. Měli jsme auto, které nám dovolilo vyjet spoustu vítězství. Je jasné, že máme přes zimu hodně domácích úkolů k vyřešení. To se ale netýká pouze našich inženýrů," zakončil dvojnásobný mistr DTM.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.