Kevin Magnussen si minulý týden vyzkoušel na testu mladíků Mercedes C-Klasse AMG DTM. Dán se nechal slyšet, že jej překvapila přilnavost, jakou vůz disponuje.
Magnussen odešel na konci sezony 2015 od McLarenu, kde v roce 2014 jezdil jako dvojka týmu a v roce 2015 testoval. V Jerezu jezdil s Mercedesem v úterý a ve čtvrtek. Minulý měsíc si Kevin vyzkoušel také Porsche LMP1. Čím jej zaujal Mercedes DTM?
"Byl to velmi dobrý den a test mě hodně bavil. DTM je pro mě zcela nová zkušenost. Vždy jsem jezdil s formulemi. Proto pro mě bylo v cestovním voze vše nové. Auto má opravdu velký přítlak a také přilnavost je mnohem vyšší, než jsem čekal," popisuje Kevin Magnussen.
"Dokážu si představit, že závodění v jednom z těchto vozů musí být opravdu zábavné," připouští jezdec. Kevinův táta, Jan Magnussen, jezdil v DTM v letech 1995-1996 také za Mercedes. Zatímco Audi a BMW již oznámily svoje jezdecké sestavy, Mercedes vyčkává. Stuttgartská značka by navíc mohla poskytovat jistou cestu zpět do F1 pro rok 2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.