ITR, promotér DTM, dnes v Essenu na tamější Motorshow oznámilo kalendář pro sezonu 2016. Opět nás čeká 9 závodních víkendů. Čtyři závodní víkendy budou mimo Německo - serie se vrací do Maďarska
Začátek a konec roku obstará tradičně okruh na Hockenheimringu. Týmy se vydají čtyřikrát za hranice Německa - do Rakouska na Red Bull Ring, do Holandska na Zandvoort, do Ruska na Moscow Speedway a do Maďarska na Hungaroring.
Z kalendáře vypadává oproti letošnímu roku závod na Oscherslebenu. Hodně se také spekulovalo o zařazení závodu ve Španělsku - mluvilo o tratích v Portu a nebo v Jaramě. To se ale nepotvrdilo. Teď se mluví o Madridu a snaze dostat se do kalendáře pro rok 2017.
Kalendář:– Hockenheim, Německo, 7. - 8. května– Spielberg, Rakousko, 21. - 22. května– Lausitzring, Německo, 4. - 5. června– Norisring, Německo, 25. - 26. června– Zandvoort, Holandsko, 16. - 17. července– Moscow, Rusko, 20. - 21. srpna– Nürburgring, Německo, 10. - 11. záři– Hungaroring, Maďarsko, 24. - 25. října– Hockenheim, Německo, 15. - 16. října
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.