ITR, promotér DTM, dnes v Essenu na tamější Motorshow oznámilo kalendář pro sezonu 2016. Opět nás čeká 9 závodních víkendů. Čtyři závodní víkendy budou mimo Německo - serie se vrací do Maďarska
Začátek a konec roku obstará tradičně okruh na Hockenheimringu. Týmy se vydají čtyřikrát za hranice Německa - do Rakouska na Red Bull Ring, do Holandska na Zandvoort, do Ruska na Moscow Speedway a do Maďarska na Hungaroring.
Z kalendáře vypadává oproti letošnímu roku závod na Oscherslebenu. Hodně se také spekulovalo o zařazení závodu ve Španělsku - mluvilo o tratích v Portu a nebo v Jaramě. To se ale nepotvrdilo. Teď se mluví o Madridu a snaze dostat se do kalendáře pro rok 2017.
Kalendář:– Hockenheim, Německo, 7. - 8. května– Spielberg, Rakousko, 21. - 22. května– Lausitzring, Německo, 4. - 5. června– Norisring, Německo, 25. - 26. června– Zandvoort, Holandsko, 16. - 17. července– Moscow, Rusko, 20. - 21. srpna– Nürburgring, Německo, 10. - 11. záři– Hungaroring, Maďarsko, 24. - 25. října– Hockenheim, Německo, 15. - 16. října
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.