Audi se rozhodlo pokračovat se svými jezdci ze sezony 2015 i v roce 2016 v DTM. Značka to oznámila na Audi Sport Finale - každoročním galavečeru značky, který se letos konal v Mnichově.
Jezdecké složení značky z Ingolstadtu se nemění. Dochází pouze ke změně mezi týmy - Adrien Tambey se posouvá z týmu Abt do týmu Rosberg, opačným směrem putuje Nico Müller.
– Team Abt Sportsline: Mattias Ekström a Miguel Molina.– Team Abt: Edoardo Mortara a Nico Müller.– Team Phoenix: Mike Rockenfeller a Timo Scheider.– Team Rosberg: Jamie Green a Adrien Tambay.
Díky tomuto rozhodnutí zůstává jezdecká sestava Audi beze změn už třetím rokem po sobě. Během večera také Dietmar Voggenreiter, člen představenstva Audi AG za prodej a marketing, oznámil, že se značka zavázala k setrvání v DTM po další tři roky.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?