Audi se rozhodlo pokračovat se svými jezdci ze sezony 2015 i v roce 2016 v DTM. Značka to oznámila na Audi Sport Finale - každoročním galavečeru značky, který se letos konal v Mnichově.
Jezdecké složení značky z Ingolstadtu se nemění. Dochází pouze ke změně mezi týmy - Adrien Tambey se posouvá z týmu Abt do týmu Rosberg, opačným směrem putuje Nico Müller.
– Team Abt Sportsline: Mattias Ekström a Miguel Molina.– Team Abt: Edoardo Mortara a Nico Müller.– Team Phoenix: Mike Rockenfeller a Timo Scheider.– Team Rosberg: Jamie Green a Adrien Tambay.
Díky tomuto rozhodnutí zůstává jezdecká sestava Audi beze změn už třetím rokem po sobě. Během večera také Dietmar Voggenreiter, člen představenstva Audi AG za prodej a marketing, oznámil, že se značka zavázala k setrvání v DTM po další tři roky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?