Esteban Ocon doufá, že pro sezonu 2016 získá kokpit v DTM. Toto rozhodnutí ale není jen na něm, ale je také spojeno s budoucností Pascala Wehrleina.
Esteban Ocon platí u Mercedesu již nějakou dobu za potenciálního nástupce Pascala Wehrleina. Pokud by měl letošní mistr DTM pro příští rok odejít do Formule 1, o čemž se dle všeho vážně uvažuje, tak by bylo u Mercedesu jedno místo volné. S největší pravděpodobností by jej zaplnil právě Ocon. 19 letý Francouz byl v roce 2014 mistrem Evropské série Formule 3. Letos závodí v GP3, kde je čtyři závody před koncem sezony ještě v boji o titul.
"Ve všech závodech jsem byl poměrně silně zapojen," řekl Esteban Ocon o své letošní roli náhradního pilota Mercedesu v DTM pro server 'Motorsport.com'. "Během brífingů mluvím se všemi inženýry a vysvětluji jim moje hledisko. O sérii jsem se toho hodně naučil, zvláště o technických aspektech."
"Funguje to podobně jako ve Formuli 1, což mě trochu překvapilo. Je to znamenitá kategorie a byl bych rád, kdybych tam rok strávil," řekl 19 letý mladík na finálovém závodu DTM na Hockenheimu. V Německu byla ve hře dokonce varianta, že Esteban Ocon během víkendu nahradí Daniela Juncadellu, který byl nemocný. Španěl se ale nakonec stihl včas uzdravit.
Je ale jasné, že budoucnost Ocona je silně spojena s budoucností Wehrleina. Pokud by totiž letošní šampion DTM pokračoval i v příští sezoně v německé sérii, tak by bylo o volný kokpit méně. Závodní ředitel Mercedesu pro DTM, Ulrich Fritz, řekl: "Byli bychom extrémně rádi, kdyby za nás Pascal ještě rok nebo dva jezdil. O to se budeme neustále snažit.
Ale také znám Pascalovi cíle a byl bych také rád, kdyby to dotáhl do F1. Vezmeme to tak, jak to přijde. Pokud bude tady, tak to bude super. Pokud bude ve Formuli 1, tak to pro něj také bude skvělé. Z toho důvodu nebudeme mít [v žádném z případů] špatný pocit," zakončil Fritz.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.