Esteban Ocon se nečekaně dočká své závodní premiéry v DTM již na Hockenheimringu, posledním závodu sezony 2015. Mladík usedne do vozu, se kterým obvykle jezdí Daniel Juncadella. Španěl je nemocný.
Nečekaná změna hned na začátek posledního závodního víkendu DTM v tomto roce - Mercedes dnes potvrdil, že Esteban Ocon nahradí nemocného Daniela Juncadellu. Zatím není jasné, jestli Ocon odjede celý závodní víkend než se Juncadella v jeho průběhu uzdraví a bude schopný třeba v neděli nastoupit.
Esteban Ocon tak zažije premiéru s vozem Mercedes-AMG C 63 DTM v rámci závodního víkendu. Auto je mu dobře známé - vždyť po celý rok je Francouz oficiálním rezervním a testovacím jezdcem značky ze Stuttgartu. Poprvé jezdil Ocon s autem DTM na konci roku 2014 při testech v Jerez de la Frontera.
Esteban vloni vyhrál Evropskou F3 a letos startuje v GP3. Zde je jeho týmovým kolegou Marvin Kirchhöfer. Mladík Mercedesu bojuje o titul s Lucou Ghiottou. Zajímavá je také změna mezi týmy - Ocon nepojede za tým ART, nýbrž Mücke. 19 letý mladík si vybral startovní číslo 11.
Konkrétní informace o nemoci Daniela Jucadelly nejsou k dispozici. Španělovi, který v minulosti testoval v F1 s týmem Force India, patří se ziskem 26 bodů až 19. místo v hodnocení série. Jeho týmový kolega, Maximilian Götz, při své premiérové sezoně zatím nasbíral o dva body méně a je 21.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?