Esteban Ocon se nečekaně dočká své závodní premiéry v DTM již na Hockenheimringu, posledním závodu sezony 2015. Mladík usedne do vozu, se kterým obvykle jezdí Daniel Juncadella. Španěl je nemocný.
Nečekaná změna hned na začátek posledního závodního víkendu DTM v tomto roce - Mercedes dnes potvrdil, že Esteban Ocon nahradí nemocného Daniela Juncadellu. Zatím není jasné, jestli Ocon odjede celý závodní víkend než se Juncadella v jeho průběhu uzdraví a bude schopný třeba v neděli nastoupit.
Esteban Ocon tak zažije premiéru s vozem Mercedes-AMG C 63 DTM v rámci závodního víkendu. Auto je mu dobře známé - vždyť po celý rok je Francouz oficiálním rezervním a testovacím jezdcem značky ze Stuttgartu. Poprvé jezdil Ocon s autem DTM na konci roku 2014 při testech v Jerez de la Frontera.
Esteban vloni vyhrál Evropskou F3 a letos startuje v GP3. Zde je jeho týmovým kolegou Marvin Kirchhöfer. Mladík Mercedesu bojuje o titul s Lucou Ghiottou. Zajímavá je také změna mezi týmy - Ocon nepojede za tým ART, nýbrž Mücke. 19 letý mladík si vybral startovní číslo 11.
Konkrétní informace o nemoci Daniela Jucadelly nejsou k dispozici. Španělovi, který v minulosti testoval v F1 s týmem Force India, patří se ziskem 26 bodů až 19. místo v hodnocení série. Jeho týmový kolega, Maximilian Götz, při své premiérové sezoně zatím nasbíral o dva body méně a je 21.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.