Esteban Ocon se nečekaně dočká své závodní premiéry v DTM již na Hockenheimringu, posledním závodu sezony 2015. Mladík usedne do vozu, se kterým obvykle jezdí Daniel Juncadella. Španěl je nemocný.
Nečekaná změna hned na začátek posledního závodního víkendu DTM v tomto roce - Mercedes dnes potvrdil, že Esteban Ocon nahradí nemocného Daniela Juncadellu. Zatím není jasné, jestli Ocon odjede celý závodní víkend než se Juncadella v jeho průběhu uzdraví a bude schopný třeba v neděli nastoupit.
Esteban Ocon tak zažije premiéru s vozem Mercedes-AMG C 63 DTM v rámci závodního víkendu. Auto je mu dobře známé - vždyť po celý rok je Francouz oficiálním rezervním a testovacím jezdcem značky ze Stuttgartu. Poprvé jezdil Ocon s autem DTM na konci roku 2014 při testech v Jerez de la Frontera.
Esteban vloni vyhrál Evropskou F3 a letos startuje v GP3. Zde je jeho týmovým kolegou Marvin Kirchhöfer. Mladík Mercedesu bojuje o titul s Lucou Ghiottou. Zajímavá je také změna mezi týmy - Ocon nepojede za tým ART, nýbrž Mücke. 19 letý mladík si vybral startovní číslo 11.
Konkrétní informace o nemoci Daniela Jucadelly nejsou k dispozici. Španělovi, který v minulosti testoval v F1 s týmem Force India, patří se ziskem 26 bodů až 19. místo v hodnocení série. Jeho týmový kolega, Maximilian Götz, při své premiérové sezoně zatím nasbíral o dva body méně a je 21.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.