Esteban Ocon se nečekaně dočká své závodní premiéry v DTM již na Hockenheimringu, posledním závodu sezony 2015. Mladík usedne do vozu, se kterým obvykle jezdí Daniel Juncadella. Španěl je nemocný.
Nečekaná změna hned na začátek posledního závodního víkendu DTM v tomto roce - Mercedes dnes potvrdil, že Esteban Ocon nahradí nemocného Daniela Juncadellu. Zatím není jasné, jestli Ocon odjede celý závodní víkend než se Juncadella v jeho průběhu uzdraví a bude schopný třeba v neděli nastoupit.
Esteban Ocon tak zažije premiéru s vozem Mercedes-AMG C 63 DTM v rámci závodního víkendu. Auto je mu dobře známé - vždyť po celý rok je Francouz oficiálním rezervním a testovacím jezdcem značky ze Stuttgartu. Poprvé jezdil Ocon s autem DTM na konci roku 2014 při testech v Jerez de la Frontera.
Esteban vloni vyhrál Evropskou F3 a letos startuje v GP3. Zde je jeho týmovým kolegou Marvin Kirchhöfer. Mladík Mercedesu bojuje o titul s Lucou Ghiottou. Zajímavá je také změna mezi týmy - Ocon nepojede za tým ART, nýbrž Mücke. 19 letý mladík si vybral startovní číslo 11.
Konkrétní informace o nemoci Daniela Jucadelly nejsou k dispozici. Španělovi, který v minulosti testoval v F1 s týmem Force India, patří se ziskem 26 bodů až 19. místo v hodnocení série. Jeho týmový kolega, Maximilian Götz, při své premiérové sezoně zatím nasbíral o dva body méně a je 21.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.