Pascal Wehrlein z Mercedesu řekl, že Audi útokem Tima Scheidera v závěru závodu na Red Bull Ringu zahájilo v DTM válku.
Celé nehodě předcházela situace, kdy byl Robert Wickens před Timem Scheiderem a za nimi kroužil Pascal Wehrlein. Wickens se snažil svému kolegovi od Mercedesu pomoci, a tak viditelně brzdil Scheidera na Audi. To se mu povedlo a v zatáčce číslo 2 v posledním kole závodu Pascal oba vozy předjel.
Pořadí ve sjezdu z kopce k zatáčce číslo 3 tedy bylo Wehrlein-Wickens-Scheider. Pak přišel už známý výrok: 'Timo schieb ihn raus [Timo, vystrč ho ven]' (psali jsme zde). To dvojnásobný mistr DTM také udělal a zezadu přistrčil Wickense, který v řetězové reakci sestřelil také Wehrleina. Oba Mercedesy byly ze závodu vyřazeny, Scheider sice projel cílem jako 6., ale poté jej komisaři vyloučili.
Scheider po závodu řekl, že nic neslyšel: "Potvrzení o tom, že nějaký příkaz přišel, jsem dostal až po závodu, když jsem viděl to video. Žádný komentář jsem během závodu tedy neslyšel."
S tím už tak nesouhlasí Pascal Wehrlein z Mercedesu, který v polovině šampionátu bojuje o titul: "V posledním kole to bylo dost zřejmé. Předjel jsem Scheidera a Wickense bez toho, abych se jich dotkl. Takže to bylo fair až do zatáčky číslo 3, kde jsem dostal zezadu velkou ránu.
Ještě než jsem vyskočil z auta tak mi můj inženýr hlásil, že to udělal Scheider ne Robert. Pak jsem viděl video a zprávu 'Vystrč je ven' [v komunikaci zaznělo vystrč ho] a bylo to jasné. Pokud Audi vyhraje šampionát tímto způsobem, pak si myslím, že v Rakousku zahájili velkou válku.
Doufám, že to bude mít velké dopady, snad každý bude psát, že si Audi začalo a snad si tento týden nikdo nekoupí Audi," řekl rozzlobený Pascal Wehrlein, který se v sobotu dostal do čela šampionátu, v neděli jej ale vystřídal Mattias Ekström. Zatímco tábor Mercedesu v Rakousku zuřil, Audi poukazovalo na taktiku Mercedesu a zdržování Wickensem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.