Pascal Wehrlein z Mercedesu řekl, že Audi útokem Tima Scheidera v závěru závodu na Red Bull Ringu zahájilo v DTM válku.
Celé nehodě předcházela situace, kdy byl Robert Wickens před Timem Scheiderem a za nimi kroužil Pascal Wehrlein. Wickens se snažil svému kolegovi od Mercedesu pomoci, a tak viditelně brzdil Scheidera na Audi. To se mu povedlo a v zatáčce číslo 2 v posledním kole závodu Pascal oba vozy předjel.
Pořadí ve sjezdu z kopce k zatáčce číslo 3 tedy bylo Wehrlein-Wickens-Scheider. Pak přišel už známý výrok: 'Timo schieb ihn raus [Timo, vystrč ho ven]' (psali jsme zde). To dvojnásobný mistr DTM také udělal a zezadu přistrčil Wickense, který v řetězové reakci sestřelil také Wehrleina. Oba Mercedesy byly ze závodu vyřazeny, Scheider sice projel cílem jako 6., ale poté jej komisaři vyloučili.
Scheider po závodu řekl, že nic neslyšel: "Potvrzení o tom, že nějaký příkaz přišel, jsem dostal až po závodu, když jsem viděl to video. Žádný komentář jsem během závodu tedy neslyšel."
S tím už tak nesouhlasí Pascal Wehrlein z Mercedesu, který v polovině šampionátu bojuje o titul: "V posledním kole to bylo dost zřejmé. Předjel jsem Scheidera a Wickense bez toho, abych se jich dotkl. Takže to bylo fair až do zatáčky číslo 3, kde jsem dostal zezadu velkou ránu.
Ještě než jsem vyskočil z auta tak mi můj inženýr hlásil, že to udělal Scheider ne Robert. Pak jsem viděl video a zprávu 'Vystrč je ven' [v komunikaci zaznělo vystrč ho] a bylo to jasné. Pokud Audi vyhraje šampionát tímto způsobem, pak si myslím, že v Rakousku zahájili velkou válku.
Doufám, že to bude mít velké dopady, snad každý bude psát, že si Audi začalo a snad si tento týden nikdo nekoupí Audi," řekl rozzlobený Pascal Wehrlein, který se v sobotu dostal do čela šampionátu, v neděli jej ale vystřídal Mattias Ekström. Zatímco tábor Mercedesu v Rakousku zuřil, Audi poukazovalo na taktiku Mercedesu a zdržování Wickensem.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?