Pascal Wehrlein z Mercedesu řekl, že Audi útokem Tima Scheidera v závěru závodu na Red Bull Ringu zahájilo v DTM válku.
Celé nehodě předcházela situace, kdy byl Robert Wickens před Timem Scheiderem a za nimi kroužil Pascal Wehrlein. Wickens se snažil svému kolegovi od Mercedesu pomoci, a tak viditelně brzdil Scheidera na Audi. To se mu povedlo a v zatáčce číslo 2 v posledním kole závodu Pascal oba vozy předjel.
Pořadí ve sjezdu z kopce k zatáčce číslo 3 tedy bylo Wehrlein-Wickens-Scheider. Pak přišel už známý výrok: 'Timo schieb ihn raus [Timo, vystrč ho ven]' (psali jsme zde). To dvojnásobný mistr DTM také udělal a zezadu přistrčil Wickense, který v řetězové reakci sestřelil také Wehrleina. Oba Mercedesy byly ze závodu vyřazeny, Scheider sice projel cílem jako 6., ale poté jej komisaři vyloučili.
Scheider po závodu řekl, že nic neslyšel: "Potvrzení o tom, že nějaký příkaz přišel, jsem dostal až po závodu, když jsem viděl to video. Žádný komentář jsem během závodu tedy neslyšel."
S tím už tak nesouhlasí Pascal Wehrlein z Mercedesu, který v polovině šampionátu bojuje o titul: "V posledním kole to bylo dost zřejmé. Předjel jsem Scheidera a Wickense bez toho, abych se jich dotkl. Takže to bylo fair až do zatáčky číslo 3, kde jsem dostal zezadu velkou ránu.
Ještě než jsem vyskočil z auta tak mi můj inženýr hlásil, že to udělal Scheider ne Robert. Pak jsem viděl video a zprávu 'Vystrč je ven' [v komunikaci zaznělo vystrč ho] a bylo to jasné. Pokud Audi vyhraje šampionát tímto způsobem, pak si myslím, že v Rakousku zahájili velkou válku.
Doufám, že to bude mít velké dopady, snad každý bude psát, že si Audi začalo a snad si tento týden nikdo nekoupí Audi," řekl rozzlobený Pascal Wehrlein, který se v sobotu dostal do čela šampionátu, v neděli jej ale vystřídal Mattias Ekström. Zatímco tábor Mercedesu v Rakousku zuřil, Audi poukazovalo na taktiku Mercedesu a zdržování Wickensem.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.