Pascal Wehrlein z Mercedesu řekl, že Audi útokem Tima Scheidera v závěru závodu na Red Bull Ringu zahájilo v DTM válku.
Celé nehodě předcházela situace, kdy byl Robert Wickens před Timem Scheiderem a za nimi kroužil Pascal Wehrlein. Wickens se snažil svému kolegovi od Mercedesu pomoci, a tak viditelně brzdil Scheidera na Audi. To se mu povedlo a v zatáčce číslo 2 v posledním kole závodu Pascal oba vozy předjel.
Pořadí ve sjezdu z kopce k zatáčce číslo 3 tedy bylo Wehrlein-Wickens-Scheider. Pak přišel už známý výrok: 'Timo schieb ihn raus [Timo, vystrč ho ven]' (psali jsme zde). To dvojnásobný mistr DTM také udělal a zezadu přistrčil Wickense, který v řetězové reakci sestřelil také Wehrleina. Oba Mercedesy byly ze závodu vyřazeny, Scheider sice projel cílem jako 6., ale poté jej komisaři vyloučili.
Scheider po závodu řekl, že nic neslyšel: "Potvrzení o tom, že nějaký příkaz přišel, jsem dostal až po závodu, když jsem viděl to video. Žádný komentář jsem během závodu tedy neslyšel."
S tím už tak nesouhlasí Pascal Wehrlein z Mercedesu, který v polovině šampionátu bojuje o titul: "V posledním kole to bylo dost zřejmé. Předjel jsem Scheidera a Wickense bez toho, abych se jich dotkl. Takže to bylo fair až do zatáčky číslo 3, kde jsem dostal zezadu velkou ránu.
Ještě než jsem vyskočil z auta tak mi můj inženýr hlásil, že to udělal Scheider ne Robert. Pak jsem viděl video a zprávu 'Vystrč je ven' [v komunikaci zaznělo vystrč ho] a bylo to jasné. Pokud Audi vyhraje šampionát tímto způsobem, pak si myslím, že v Rakousku zahájili velkou válku.
Doufám, že to bude mít velké dopady, snad každý bude psát, že si Audi začalo a snad si tento týden nikdo nekoupí Audi," řekl rozzlobený Pascal Wehrlein, který se v sobotu dostal do čela šampionátu, v neděli jej ale vystřídal Mattias Ekström. Zatímco tábor Mercedesu v Rakousku zuřil, Audi poukazovalo na taktiku Mercedesu a zdržování Wickensem.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?