Druhý den nejrychlejší Blomqvist s BMW

da Costa, Antonio Felix
da Costa, Antonio Felix, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 19. dubna 2015 21:48
Sdílej:

OSCHERSLEBEN, STŘEDA; Mladík ve službách bavorského BMW, Tom Blomqvist, ovládl výsledkovou listinu druhého dne předsezonních testů DTM a německém Oscherslebenu.

Poté, co včera první den testů ovládlo zásluhou úřadujícího šampiona DTM, Marca Wittmanna, BMW, tak se čekalo, jak na to zareaguje konkurence. Dnes byl ale nejrychlejší Tom Blomqvist s časem 1:20,216 min, tento čas zajel odpoledne. Mladík přicházející z F3 byl hodně rychlý už dopoledne, když zajel druhý čas a na nejrychlejšího Garyho Paffetta hájícího letos barvy týmu ART, což je nový tým Mercedesu, ztratil jen desetinku.  Gary se odpoledne zlepšit už nedokázal, ale čas 1:20,309 min mu stačil na druhé místo celkově. Třetí místo vyjel pro Audi Mattias Ekström, mezi TOP3 tak byly vozy všech tří značek. "V podstatě jsme měli dobrý test," sděloval Mattias Ekström. "Podmínky byly dobré a my zkoušeli několik nových věcí. Poslední dolaďování, to je jméno hry, která se teď v DTM hraje." Druhý a třetí čas odpoledne zajeli Martin Tomczyk a Maxime Martin, celkově to ale stačilo až na místa 4 a 6. Tomczyk svůj čas dokonce zajel během závěrečné 10 minutovky. Nejvíce kol si dnes připsal Mattias Ekström s Audi - 158.  Výsledky druhého dne testů na Oscherslebenu: 1.  Tom Blomqvist      BMW        1:20,216 min             132 kol 2.  Gary Paffett       Mercedes   1:20,309 min    0,093 s   146 kol 3.  Mattias Ekstrom    Audi       1:20,531 min    0,315 s   158 kol 4.  Martin Tomczyk     BMW        1:20,578 min    0,362 s   138 kol 5.  Pascal Wehrlein    Mercedes   1:20,622 min    0,406 s   83 kol 6.  Maxime Martin      BMW        1:20,640 min    0,424 s   154 kol 7.  Timo Glock         BMW        1:20,804 min    0,588 s   142 kol 8.  Jamie Green        Audi       1:20,906 min    0,690 s   147 kol 9.  Timo Scheider      Audi       1:20,984 min    0,768 s   74 kol 10.  Paul di Resta      Mercedes   1:21,010 min    0,794 s   124 kol 11.  Edoardo Mortara    Audi       1:21,021 min    0,805 s   136 kol 12.  Daniel Juncadella  Mercedes   1:21,218 min    1,002 s   75 kol 13.  Mike Rockenfeller  Audi       1:21,243 min    1,027 s   66 kol
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.