Paffet: Nejedná se o ztracený rok

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 25. června 2014 19:44
Sdílej:

Gary Paffett si je jistý, že Mercedes nejpozději v následující sezoně bude opět schopný bojovat na čele. Rok 2014 však už odepsal.

Titul v roce 2014 již Gary Paffett po zkaženém úvodu roku odepsal. I tak se však pro šampiona DTM z roku 2005 nejedná, dle jeho slov, o ztracený rok. V roce 2015 chce z této krize vyjít posílený a být opět schopný bojovat na čele. "Hockenheim byl hlubokým zklamáním. Tam jsme zjistili, že jsme nikde...že nemáme na to, abychom bojovali o vítězství. Mercedes ale za námi plně stojí. Máme jejich podporu. Motivací máme z toho, jak si v budoucnu představujeme, jak by měl tým vypadat," říká jezdec. "Já především věřím, že budeme opět vítězit. Proto zůstávám pozitivní. Ne proto, že jsem minule startoval z 21. pozice. Není nic, co by nás mohlo uspokojit. Když nepočítám jeden víkend ve Valencii, tak byly poslední tři týdny ty nejhorší v mé DTM kariéře. Já ale vidím, že to bude lepší, avšak nestane se to přes noc." Gary chce opět slavit na podium Pouze na Oscherslebenu se dokázali jezdci Mercedesu prosadit na body, na Hockenheimu i Hungaroringu vyšli naprázdno. Paffett je i přesto optimistou: "Mám pocit, že budeme brzy opět konkurenceschopní. OK, letos už titul nezískáme. Ale v příštím roce chceme zaútočit." "Nejde o ztracený rok, jde o rok, kdy se budeme učit. Zůstáváme koncentrovaní. A ne vše je špatné. Naše zastávky v boxech patřily v Budapešti k těm nejlepším. Ale některé části auta nejsou dost dobré. Když je vylepšíme, budeme opět silnější. Pak můžeme vyhrávat."  
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.