Hockenheim: Dnes nejrychlejší Wickens

Wickens, Robert
Wickens, Robert, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 17. dubna 2014 22:12
Sdílej:

HOCKENHEIMRING TEST - DEN IV.: Do startu letošní sezony DTM na Hockenheimu zbývá už jen 17 dní. Nejrychlejší čas na stejné trati v rámci posledního dne testů zajel Robert Wickens na Mercedesu.

17 dní před startem sezony jsou oficiální testy před startem sezony u konce. Na konci se z nejrychlejší času dne radoval tábor Mercedesu (na Hockenheimu poporvé), když jejich jezdec, Robert Wickens, jako jediný stlačil čas po 1:33 min. Druhé místo patří Mikem Rockenfellerovi s Audi RS5 DTM a nejrychlejší trojku doplnil kolega Wickense, Paffett. Nejlepší BMW bylo až na 6. místě, za jeho volatem byl Augusto Farfus. Výsledkovou listinu uzavírali dva nováčci v DTM - Vitaly Petrov s Mercedesem a Antonio Felix da Costa s BWM. Během testů v Budapešti a na Hockenheimu získali všechny tři značky nejrychlejší časy. V barvách BMW vyhráli dvakrát Marco Wittmann a jednou Joey Hand, za Mercedes-Benz dvakrát Christian Vietoris a jednou Robert Wickens a Audi slavilo jednou díky Miguelu Molinovi a jednou díky Nico Müllerovi. Celkově nejrychlejší čas si z Německa odváží Marco Wittmann, který v úterý zajel 1:32,132 min. Nejpilnějším jezdcem byl na zdejším okruhu Bruno Spengler, který jen za čtvrtek obkroužil 174 okruhů (795,876 km). Kanaďan za dva dny, kdy testoval, najel 298 kol, což je 1 363,052 kilometrů. U Audi odjel nejvíce kol a kilometrů Jamie Green - 247 kol, což je 1 129,778 km, u Mercedes-Benzu pak Vitaly Petrov - 243 kol (1 111,482 km). "Byl to pro nás poučný a důležitý den. Na konci posledního dne jsem měl opravdu dobrý dlouhý výjezd, který mě optimisticky naladil. Udělali jsme kroky správným směrem. Musíme se teď na vše podívat, vyhodnotit a pro závody učinit správné závěry. Jsem napjatý, jak na tom budeme, až všichni ukáží, co v nich je," řekl Mike Rockenfeller. Oficiální video ze čtvrtého dne testů na Hockenheimu zde Výsledky čtvrtého dne testů: 1. Robert Wickens (CAN) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:32,845 Minuten 2. Mike Rockenfeller (DEU) Audi RS 5 DTM 1:33,105 3. Gary Paffett (GBR) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,180 4. Adrien Tambay (FRA) Audi RS 5 DTM 1:33,287 5. Jamie Green (GBR) Audi RS 5 DTM 1:33,319 6. Augusto Farfus (BRA) BMW M4 DTM 1:33,505 7. Bruno Spengler (CAN) BMW M4 DTM 1:33,617 8. Maxime Martin (BEL) BMW M4 DTM 1:33,747 9. Mattias Ekström (SWE) Audi RS 5 DTM 1:33,753 10. Vitaly Petrov (RUS) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,894 11. Antonio Felix da Costa (PRT) BMW M4 DTM 1:34,096
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.