Hockenheim: Dnes nejrychlejší Wickens

Wickens, Robert
Wickens, Robert, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 17. dubna 2014 22:12
Sdílej:

HOCKENHEIMRING TEST - DEN IV.: Do startu letošní sezony DTM na Hockenheimu zbývá už jen 17 dní. Nejrychlejší čas na stejné trati v rámci posledního dne testů zajel Robert Wickens na Mercedesu.

17 dní před startem sezony jsou oficiální testy před startem sezony u konce. Na konci se z nejrychlejší času dne radoval tábor Mercedesu (na Hockenheimu poporvé), když jejich jezdec, Robert Wickens, jako jediný stlačil čas po 1:33 min. Druhé místo patří Mikem Rockenfellerovi s Audi RS5 DTM a nejrychlejší trojku doplnil kolega Wickense, Paffett. Nejlepší BMW bylo až na 6. místě, za jeho volatem byl Augusto Farfus. Výsledkovou listinu uzavírali dva nováčci v DTM - Vitaly Petrov s Mercedesem a Antonio Felix da Costa s BWM. Během testů v Budapešti a na Hockenheimu získali všechny tři značky nejrychlejší časy. V barvách BMW vyhráli dvakrát Marco Wittmann a jednou Joey Hand, za Mercedes-Benz dvakrát Christian Vietoris a jednou Robert Wickens a Audi slavilo jednou díky Miguelu Molinovi a jednou díky Nico Müllerovi. Celkově nejrychlejší čas si z Německa odváží Marco Wittmann, který v úterý zajel 1:32,132 min. Nejpilnějším jezdcem byl na zdejším okruhu Bruno Spengler, který jen za čtvrtek obkroužil 174 okruhů (795,876 km). Kanaďan za dva dny, kdy testoval, najel 298 kol, což je 1 363,052 kilometrů. U Audi odjel nejvíce kol a kilometrů Jamie Green - 247 kol, což je 1 129,778 km, u Mercedes-Benzu pak Vitaly Petrov - 243 kol (1 111,482 km). "Byl to pro nás poučný a důležitý den. Na konci posledního dne jsem měl opravdu dobrý dlouhý výjezd, který mě optimisticky naladil. Udělali jsme kroky správným směrem. Musíme se teď na vše podívat, vyhodnotit a pro závody učinit správné závěry. Jsem napjatý, jak na tom budeme, až všichni ukáží, co v nich je," řekl Mike Rockenfeller. Oficiální video ze čtvrtého dne testů na Hockenheimu zde Výsledky čtvrtého dne testů: 1. Robert Wickens (CAN) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:32,845 Minuten 2. Mike Rockenfeller (DEU) Audi RS 5 DTM 1:33,105 3. Gary Paffett (GBR) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,180 4. Adrien Tambay (FRA) Audi RS 5 DTM 1:33,287 5. Jamie Green (GBR) Audi RS 5 DTM 1:33,319 6. Augusto Farfus (BRA) BMW M4 DTM 1:33,505 7. Bruno Spengler (CAN) BMW M4 DTM 1:33,617 8. Maxime Martin (BEL) BMW M4 DTM 1:33,747 9. Mattias Ekström (SWE) Audi RS 5 DTM 1:33,753 10. Vitaly Petrov (RUS) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,894 11. Antonio Felix da Costa (PRT) BMW M4 DTM 1:34,096
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.