Hungaroring: Audi opět udávalo tón

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 1. dubna 2014 23:27
Sdílej:

HUNGARORING TEST - DEN II.: Hlavní otázkou druhého dne testů v Maďarsku bylo, jestli je na tom Mercedes opravdu tak špatně, jak včerejší výsledky naznačovaly, nebo je jeho forma konkurenceschopná. Dalším otázníkem bylo Audi, které včera dominovalo.

Nicméně i ve druhém dnu předsezonních testů na maďarském Hungaroringu bylo nejrychlejší Audi, tentokrát pilotované nováčkem série, Nico Müllerem. Jezdec týmu Rosberg dokázal odpoledne zajet kolo za 1:37,505 min. Porazil tak včerejší čas Miguela Moliny (1:37,792 min). "Byl to skvělý první den s Audi a v DTM," řekl Nico Müller. "O časy se teď opravdu nezajímáme, ale i tak je vždy hezké být na čele výsledkové listiny než v její hlubině."

21letý mladík skončil ve výsledkové listině o 0,410s před týmovým kolegou od Audi, Mattiasem Ekströmem. Třetí nejrychlejší čas zajel Gary Paffett na Mercedesu. Tito tři muži se dnes jako jediní dokázali dostat pod 1:38min. Čtvrtý byl navrátilec do DTM pro tento rok, Skot Paul di Resta. Až na pátém místě bylo první BMW, za jehož volantem seděl Marco Wittmann. "Zvládli jsme odjet náš naplánovaný program a získat tak nějaké cenné zkušenosti," řekl Marco Wittmann.

"Nesnažíme se zajíždět nejrychlejší časy na kolo, spíše se snažíme zvládnout náš program a získat tolik informací, kolik je jen možných získat a zatím to byl velmi pozitivní test," dodal jezdec hájící barvy týmu RGM. Za ním následovali další jezdci BWM, nováček Antonio Felix da Costa, Joey Hand a Bruno Spengler.

Oficiální video z druhého dne testů zde.

Výsledky úterního testu: 1.  Nico Muller (Rosberg Audi); 1:37,505min 2.  Mattias Ekstrom (Abt Audi); 1.37,912min., +0,407s 3.  Gary Paffett (HWA Mercedes); 1:37,927min., +0,422s 4.  Paul di Resta (HWA Mercedes); 1:38,121min., +0,616s 5.  Marco Wittmann (RMG BMW); 1:38,160min., +0,655s 6.  Antonio Felix da Costa (MTEK BMW); 1:38,168min., +0,663s 7.  Joey Hand (RBM BMW); 1:38,286min., +0,781s 8.  Bruno Spengler (Schnitzer BMW); 1:38,458min., +0,953s 9.  Vitaly Petrov (HWA Mercedes); 1:38,781min., +1,276s 10.  Edoardo Mortara (Abt Audi); 1:38,786min., +1,281s 11.  Timo Scheider (Phoenix Audi); 1:39,054min., +1,549s 12.  Pascal Wehrlein (HWA Mercedes); 1:39,826min., +2,321s

Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.