HUNGARORING TEST - DEN II.: Hlavní otázkou druhého dne testů v Maďarsku bylo, jestli je na tom Mercedes opravdu tak špatně, jak včerejší výsledky naznačovaly, nebo je jeho forma konkurenceschopná. Dalším otázníkem bylo Audi, které včera dominovalo.
Nicméně i ve druhém dnu předsezonních testů na maďarském Hungaroringu bylo nejrychlejší Audi, tentokrát pilotované nováčkem série, Nico Müllerem. Jezdec týmu Rosberg dokázal odpoledne zajet kolo za 1:37,505 min. Porazil tak včerejší čas Miguela Moliny (1:37,792 min). "Byl to skvělý první den s Audi a v DTM," řekl Nico Müller. "O časy se teď opravdu nezajímáme, ale i tak je vždy hezké být na čele výsledkové listiny než v její hlubině."
21letý mladík skončil ve výsledkové listině o 0,410s před týmovým kolegou od Audi, Mattiasem Ekströmem. Třetí nejrychlejší čas zajel Gary Paffett na Mercedesu. Tito tři muži se dnes jako jediní dokázali dostat pod 1:38min. Čtvrtý byl navrátilec do DTM pro tento rok, Skot Paul di Resta. Až na pátém místě bylo první BMW, za jehož volantem seděl Marco Wittmann. "Zvládli jsme odjet náš naplánovaný program a získat tak nějaké cenné zkušenosti," řekl Marco Wittmann.
"Nesnažíme se zajíždět nejrychlejší časy na kolo, spíše se snažíme zvládnout náš program a získat tolik informací, kolik je jen možných získat a zatím to byl velmi pozitivní test," dodal jezdec hájící barvy týmu RGM. Za ním následovali další jezdci BWM, nováček Antonio Felix da Costa, Joey Hand a Bruno Spengler.
Oficiální video z druhého dne testů zde.
Výsledky úterního testu: 1. Nico Muller (Rosberg Audi); 1:37,505min 2. Mattias Ekstrom (Abt Audi); 1.37,912min., +0,407s 3. Gary Paffett (HWA Mercedes); 1:37,927min., +0,422s 4. Paul di Resta (HWA Mercedes); 1:38,121min., +0,616s 5. Marco Wittmann (RMG BMW); 1:38,160min., +0,655s 6. Antonio Felix da Costa (MTEK BMW); 1:38,168min., +0,663s 7. Joey Hand (RBM BMW); 1:38,286min., +0,781s 8. Bruno Spengler (Schnitzer BMW); 1:38,458min., +0,953s 9. Vitaly Petrov (HWA Mercedes); 1:38,781min., +1,276s 10. Edoardo Mortara (Abt Audi); 1:38,786min., +1,281s 11. Timo Scheider (Phoenix Audi); 1:39,054min., +1,549s 12. Pascal Wehrlein (HWA Mercedes); 1:39,826min., +2,321s
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.