Šéf týmu Phoenix, Ernst Moser, věří, že jeho jezdec - Mike Rockenfeller - mohl porazit Garyho Paffetta v závodu na Lausitzringu. Němec začínal až na 6. místě, díky strategii použití pneumatik Standard-Option-Standard se ale dostal až za záda Paffetta.
Během druhého stintu byl pouze 0,5s vteřiny za lídrem pořadí. Paffetta však předjet nebyl schopný. Mike Rockenfeller ztratil dost času i za kolegou Paffetta, Robertem Wickensem. Na konci svého stintu (dostal se za Paffetta) však jeho vůz trpěl vibracemi, které předjetí znesnadnily.
"Opět jsme zvolili správnou strategii. 'Rocky' měl skvělou rychlost, jen ho zdržoval Wickens. Po čase se mu ho podařilo překonat a dokonce bylo možné vítězství. Na konci druhého stintu ho ale zdržely vibrace od pneumatik, a tak jsme jej zavolali do boxů. Jinak by Paffetta předjel," prohlašuje Ernst Moser.
Díky druhému pódiovému umístění v letošním roce vede Mike společně s Brunem Spenglerem tabulku jezdců. Při rovnosti bodů je ale v čele Němec, protože Kanaďan byl na Lausitzringu pouze 7. Sám Rockenfeller byl s výsledkem spokojený, opět byl nejlepším jezdcem Audi. Po závodu připustil, že byl Paffett moc rychlý.
"Po startu ze 6. místa jsme z vozu dostali maximum. Dostal jsem se velmi blízko k Paffettovi a málem jsem bojoval i o vítězství. Ale fairově uznejme, že Gary byl v závěru rychlejší. Moje auto ale v závodu bylo fantastické, zvláště na pneumatikách Option. Takže týmu patří velký dík."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.