Andy Prialux během domácího závodu na Brands Hatch zase jednou přišel o body a to ne vlastní vinou. Pro trojnásobného mistra světa cestovních vozů to byla opět neděle k zapomenutí.
Přitom v kvalifikaci obsadil Brit 7. místo a měl nakročeno i do Q4, jenže v závodu to opět nevyšlo. Jezdec BMW byl sestřelen z tratě Audi s Adrienem Tambayem za volantem. M3 DTM skončila v hodinách, což jej srazilo až na konec startovního pole. "To byl prakticky konec mého závodu," říká Andy Priaulx pro 'motorsport-magazin.com'.
"Bojoval jsem o TOP8, jenže to [smyk] mě srazilo dozadu a dostal jsem se do provozu, kdy jsem byl předjížděn o kolo. Když pořád vidíte modrou vlajku, která Vás nutí jet mimo závodní linii, tak ztrácíte čas," komentuje Andy záludnosti extrémně krátkého okruhu v Brands Hatch. Mimo jiného k modrým vlajkám se váže i jedna zajímavost - Priaulxovi bylo po dobu 5 kol signalizováno modrou vlajkou, aby nechal předjet za ním jedoucího Paffetta. Pak vlajky zmizely... "Nevěděl jsem, jestli tedy proti němu bojuji nebo ne. Byla to chyba."
Výsledky se v DTM zatím pro Andyho nedostavují...
Není to poprvé, co Priaulxe vyřadil některý z mladých pilotů, proto o nich nemá moc dobré mínění: "Za dobu, co jezdím DTM, jsem byl již šestrkát nebo sedmkrát vyřazen ze závodu, což je něco neuvěřitelného (pozn. red.: má za sebou 12 závodů). Nikdy to nebyla moje chyba." Jeho bodové zisky neodpovídají opravdové výkonnosti, to ví i jezdec. Svoji rychlost pravidelně dokazuje v kvalifikacích, kde se již poněkolikáté v řadě dostal do TOP10. "Jenže nehody jako tato ničí moje šance získat body. Možná bych měl změnit lakování auta," dodává ironicky Brit.
"Fanoušci byli tento víkend fantastičtí. V sobotu jsem byl nejlepším Britem v kvalifikaci, na což jsem byl pyšný. Hodně jsem si to užil. Musím mít prostě jen štěstí, pak budu schopný získavat body, podia a snad i vítězství," nevěší hlavu závodník.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?