Andy Prialux během domácího závodu na Brands Hatch zase jednou přišel o body a to ne vlastní vinou. Pro trojnásobného mistra světa cestovních vozů to byla opět neděle k zapomenutí.
Přitom v kvalifikaci obsadil Brit 7. místo a měl nakročeno i do Q4, jenže v závodu to opět nevyšlo. Jezdec BMW byl sestřelen z tratě Audi s Adrienem Tambayem za volantem. M3 DTM skončila v hodinách, což jej srazilo až na konec startovního pole. "To byl prakticky konec mého závodu," říká Andy Priaulx pro 'motorsport-magazin.com'.
"Bojoval jsem o TOP8, jenže to [smyk] mě srazilo dozadu a dostal jsem se do provozu, kdy jsem byl předjížděn o kolo. Když pořád vidíte modrou vlajku, která Vás nutí jet mimo závodní linii, tak ztrácíte čas," komentuje Andy záludnosti extrémně krátkého okruhu v Brands Hatch. Mimo jiného k modrým vlajkám se váže i jedna zajímavost - Priaulxovi bylo po dobu 5 kol signalizováno modrou vlajkou, aby nechal předjet za ním jedoucího Paffetta. Pak vlajky zmizely... "Nevěděl jsem, jestli tedy proti němu bojuji nebo ne. Byla to chyba."
Výsledky se v DTM zatím pro Andyho nedostavují...
Není to poprvé, co Priaulxe vyřadil některý z mladých pilotů, proto o nich nemá moc dobré mínění: "Za dobu, co jezdím DTM, jsem byl již šestrkát nebo sedmkrát vyřazen ze závodu, což je něco neuvěřitelného (pozn. red.: má za sebou 12 závodů). Nikdy to nebyla moje chyba." Jeho bodové zisky neodpovídají opravdové výkonnosti, to ví i jezdec. Svoji rychlost pravidelně dokazuje v kvalifikacích, kde se již poněkolikáté v řadě dostal do TOP10. "Jenže nehody jako tato ničí moje šance získat body. Možná bych měl změnit lakování auta," dodává ironicky Brit.
"Fanoušci byli tento víkend fantastičtí. V sobotu jsem byl nejlepším Britem v kvalifikaci, na což jsem byl pyšný. Hodně jsem si to užil. Musím mít prostě jen štěstí, pak budu schopný získavat body, podia a snad i vítězství," nevěší hlavu závodník.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?