Andy Prialux během domácího závodu na Brands Hatch zase jednou přišel o body a to ne vlastní vinou. Pro trojnásobného mistra světa cestovních vozů to byla opět neděle k zapomenutí.
Přitom v kvalifikaci obsadil Brit 7. místo a měl nakročeno i do Q4, jenže v závodu to opět nevyšlo. Jezdec BMW byl sestřelen z tratě Audi s Adrienem Tambayem za volantem. M3 DTM skončila v hodinách, což jej srazilo až na konec startovního pole. "To byl prakticky konec mého závodu," říká Andy Priaulx pro 'motorsport-magazin.com'.
"Bojoval jsem o TOP8, jenže to [smyk] mě srazilo dozadu a dostal jsem se do provozu, kdy jsem byl předjížděn o kolo. Když pořád vidíte modrou vlajku, která Vás nutí jet mimo závodní linii, tak ztrácíte čas," komentuje Andy záludnosti extrémně krátkého okruhu v Brands Hatch. Mimo jiného k modrým vlajkám se váže i jedna zajímavost - Priaulxovi bylo po dobu 5 kol signalizováno modrou vlajkou, aby nechal předjet za ním jedoucího Paffetta. Pak vlajky zmizely... "Nevěděl jsem, jestli tedy proti němu bojuji nebo ne. Byla to chyba."
Výsledky se v DTM zatím pro Andyho nedostavují...
Není to poprvé, co Priaulxe vyřadil některý z mladých pilotů, proto o nich nemá moc dobré mínění: "Za dobu, co jezdím DTM, jsem byl již šestrkát nebo sedmkrát vyřazen ze závodu, což je něco neuvěřitelného (pozn. red.: má za sebou 12 závodů). Nikdy to nebyla moje chyba." Jeho bodové zisky neodpovídají opravdové výkonnosti, to ví i jezdec. Svoji rychlost pravidelně dokazuje v kvalifikacích, kde se již poněkolikáté v řadě dostal do TOP10. "Jenže nehody jako tato ničí moje šance získat body. Možná bych měl změnit lakování auta," dodává ironicky Brit.
"Fanoušci byli tento víkend fantastičtí. V sobotu jsem byl nejlepším Britem v kvalifikaci, na což jsem byl pyšný. Hodně jsem si to užil. Musím mít prostě jen štěstí, pak budu schopný získavat body, podia a snad i vítězství," nevěší hlavu závodník.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?