Audi se snaží přijít na příčinu požáru vozu Adriena Tambaye při úvodním závodu DTM na Hockenheimringu. Postupem času se stále více skloňují dva důvody - poškozená tepelná izolace nebo část nějakého vozu ve vstupu chlazení RS5 DTM.
Tak rychle ještě Adrien Tambay nikdy z žádného vozu nepospíchal. Když Francouz před nájezdem na stadion odstavil svoji RS5 DTM, byl už kokpit plný kouře. Podle některých zpráv sice Adrien v kokpitu požár necítil, ale z vozu velmi pospíchal. V Ingolstadtu se snaží příčinu požáru vypátrat. Definitivní příčina požáru zatím odhalena nebyla.
Jisté je zatím jen to, že příčina požáru byla v oblasti výfuku. Server 'Motorsport-total' se optal přímo Dietera Gasse: "Teoreticky jsou dvě možné příčiny," připouští nový šéf Audi pro DTM. Jednou z nich je poškození tepelné izolace, která v postižených částech vozu byla. "Horké výfukové plyny, které vystupují z výfuku, mohly něco zapálit."
Druhou možností je, že nějaký cizí předmět (pravděpodobně ulomený díl jiného vozu) se zaklínil ve vstupu chlazení jeho auta, které se pak výrazně přehřálo: "To jsme začali pozorovat během průjezdu boxovou uličkou po penalizaci a nebo těsně po ní. Do zjištění příčiny vrháme velkou energii."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?