Audi se snaží přijít na příčinu požáru vozu Adriena Tambaye při úvodním závodu DTM na Hockenheimringu. Postupem času se stále více skloňují dva důvody - poškozená tepelná izolace nebo část nějakého vozu ve vstupu chlazení RS5 DTM.
Tak rychle ještě Adrien Tambay nikdy z žádného vozu nepospíchal. Když Francouz před nájezdem na stadion odstavil svoji RS5 DTM, byl už kokpit plný kouře. Podle některých zpráv sice Adrien v kokpitu požár necítil, ale z vozu velmi pospíchal. V Ingolstadtu se snaží příčinu požáru vypátrat. Definitivní příčina požáru zatím odhalena nebyla.
Jisté je zatím jen to, že příčina požáru byla v oblasti výfuku. Server 'Motorsport-total' se optal přímo Dietera Gasse: "Teoreticky jsou dvě možné příčiny," připouští nový šéf Audi pro DTM. Jednou z nich je poškození tepelné izolace, která v postižených částech vozu byla. "Horké výfukové plyny, které vystupují z výfuku, mohly něco zapálit."
Druhou možností je, že nějaký cizí předmět (pravděpodobně ulomený díl jiného vozu) se zaklínil ve vstupu chlazení jeho auta, které se pak výrazně přehřálo: "To jsme začali pozorovat během průjezdu boxovou uličkou po penalizaci a nebo těsně po ní. Do zjištění příčiny vrháme velkou energii."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?