Audi se snaží přijít na příčinu požáru vozu Adriena Tambaye při úvodním závodu DTM na Hockenheimringu. Postupem času se stále více skloňují dva důvody - poškozená tepelná izolace nebo část nějakého vozu ve vstupu chlazení RS5 DTM.
Tak rychle ještě Adrien Tambay nikdy z žádného vozu nepospíchal. Když Francouz před nájezdem na stadion odstavil svoji RS5 DTM, byl už kokpit plný kouře. Podle některých zpráv sice Adrien v kokpitu požár necítil, ale z vozu velmi pospíchal. V Ingolstadtu se snaží příčinu požáru vypátrat. Definitivní příčina požáru zatím odhalena nebyla.
Jisté je zatím jen to, že příčina požáru byla v oblasti výfuku. Server 'Motorsport-total' se optal přímo Dietera Gasse: "Teoreticky jsou dvě možné příčiny," připouští nový šéf Audi pro DTM. Jednou z nich je poškození tepelné izolace, která v postižených částech vozu byla. "Horké výfukové plyny, které vystupují z výfuku, mohly něco zapálit."
Druhou možností je, že nějaký cizí předmět (pravděpodobně ulomený díl jiného vozu) se zaklínil ve vstupu chlazení jeho auta, které se pak výrazně přehřálo: "To jsme začali pozorovat během průjezdu boxovou uličkou po penalizaci a nebo těsně po ní. Do zjištění příčiny vrháme velkou energii."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?