Timo Scheider by se chtěl v roce 2013 vrátit s týmem Audi Sport Team Abt na vítěznou vlnu a nejlépe navázat na své dva tituly z let 2008 a 2009. Zajímavostí je, že v obou mistrovských letech seděl v A4 DTM v černé barvě, letos bude usedat do A5 DTM v černé barvě...
Co spojuje sezony 2008, 2009 a 2013 Tima Scheidera?... Tajemství černého zbarvení. Timo Scheider chce hodit nepovedenou sezonu 2012 za hlavu a letos začít opět bojovat na čele. Jeho vůz je letos opět v černých barvách, stejně jako v mistrovských letech. To je určitě dobré znamení před startem sezony, když sám jezdec na barvu vozu upozorňuje.
"Po několika letech sedím opět v černém autě. S takto zbarveným autem jsem vyhrál dva tituly a už jen vzpomínky na ty roky mi dodávají extra motivaci," říká 34letý pilot Audi. "Po zimě už mě opravdu svrbí ruce. Na závod už se hodně těším."
Timo Scheider, Audi A4 DTM, rok 2009
Období zimní pauzy si jezdec užil: "Základní pozitivní přístup k závodění v této sezoně podle mě vězí v hlavě." Týmovým kolegou zkušeného veterána DTM bude letos mladíček Adrien Tambay. 22letý mladík má v Scheiderovi vzor: "Vzpomínám si na loňský rok, kdy to pro mě byl na Hockenheimu můj první závod v DTM.
Teď je to jiné. Mám více zkušeností a už jsem stál jednou i na podium. Na závod na Hockenheimringu se už těším a uvidíme, co si zapamatuji z letošního víkednu," říká Francouz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?