Timo Scheider by se chtěl v roce 2013 vrátit s týmem Audi Sport Team Abt na vítěznou vlnu a nejlépe navázat na své dva tituly z let 2008 a 2009. Zajímavostí je, že v obou mistrovských letech seděl v A4 DTM v černé barvě, letos bude usedat do A5 DTM v černé barvě...
Co spojuje sezony 2008, 2009 a 2013 Tima Scheidera?... Tajemství černého zbarvení. Timo Scheider chce hodit nepovedenou sezonu 2012 za hlavu a letos začít opět bojovat na čele. Jeho vůz je letos opět v černých barvách, stejně jako v mistrovských letech. To je určitě dobré znamení před startem sezony, když sám jezdec na barvu vozu upozorňuje.
"Po několika letech sedím opět v černém autě. S takto zbarveným autem jsem vyhrál dva tituly a už jen vzpomínky na ty roky mi dodávají extra motivaci," říká 34letý pilot Audi. "Po zimě už mě opravdu svrbí ruce. Na závod už se hodně těším."
Timo Scheider, Audi A4 DTM, rok 2009
Období zimní pauzy si jezdec užil: "Základní pozitivní přístup k závodění v této sezoně podle mě vězí v hlavě." Týmovým kolegou zkušeného veterána DTM bude letos mladíček Adrien Tambay. 22letý mladík má v Scheiderovi vzor: "Vzpomínám si na loňský rok, kdy to pro mě byl na Hockenheimu můj první závod v DTM.
Teď je to jiné. Mám více zkušeností a už jsem stál jednou i na podium. Na závod na Hockenheimringu se už těším a uvidíme, co si zapamatuji z letošního víkednu," říká Francouz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.