 
            Adrien Tambay je na prahu své druhé sezony v DTM. V rozhovoru pro německý motorsport-magazin.com Francouz hovoří o výzvě v podobě druhého roku.
Otázka: Adriene, sezona skončila před pár měsíci, s odstupem času, jak ji hodnotíte?
Adrien Tambay: Zažil jsem těžký start do sezony, svůj podíl na tom měl i fakt, že jsem byl jako jezdec Audi oznámen až velmi těsně před prvním závodem. Proto jsem nebyl na tuto výzvu perfektně připraven. V průběhu sezony se mi pak dařilo se zlepšovat.
Vrcholy sezony byly: Druhé místo v týmovém hodnocení v Mnichově, které jsme společně s Timem Scheiderem vybojovali, moje první body na Zandvoortu a moje první podium ve Valencii. Celkově jsem tedy s moji první sezonou opravdu spokojen.
O: Jak jste využil zimní pauzu?
AT: Sice jsem nadšeným lyžařem, ale tuto zimu jsem musel na lyžování zapomenout. Jsem teprve na začátku mé, snad dlouhé, kariéry u Audi. Přijít o tuto možnost díky možnému zranění, to by nebylo zrovna chytré. Startoval jsem však ve francouzské zimní sérii "Trophée Andros Electrique", která se jezdí na ledu. Díky tomu jsem zůstal v závodním tempu a lépe porozumněl chování auta. Tento čas jsem ale také využil k odpočinku a nabrání síl.
O: Na probíhajícím Autosalonu v Ženevě Audi prezentovalo speciál RS5 DTM pro letošní sezonu, je tohle začátek nové sezony?
AT: Ano a je to skvělé, zimní pauza byla až moc dlouhá. Právě skončený "Audi Wintercup" (fyzická příprava jezdců v horách) v Ofterschwangu a prezentace v Ženevě, to je start nové sezony. Už se těším víc a víc na start sezony. Nemohu se dočkat, až na Hockenheimu přijde start závodu.
Zvlášť v závěru roku byly výkony Tambaye příjemným překvapením
O: Co očekáváte v sezoně 2013 od sebe a svých výkonů?
AT: Prognozy jsou vždy obtížné, před prvním závodem nikdo nikdy neví, jaký výkon čekat. Mým cílem ale je být konkurenceschopný hned od prvního závodu. Druhé místo z Valencie 2012 povzbudilo moje očekávání a opravdu doufám v to, že i letos dokáži získat podiová umístění.
O: Je zde možnost, že DTM bude v roce 2013 využívat z F1 dobře známý systém DRS - tedy systém, který sklopením jednoho z elementů zadního křídla usnadňuje předjíždění. Co si o tom myslíte?
AT: Jako závodní jezdec jen vítám vše, co umožní další předjíždění. Pokud ten systém bude dobře fungovat, pak je to prima nápad. Myslím, že fanoušci na tribunách kolem trati i doma u televizních obrazovek by se mohli těšit ještě na větší show.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?