Dr Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport, prohlásil, že Mattias Ekström nikdy nezvažoval odchod od Audi. Po skončení sezony se živě spekulovalo o jeho odchodu k BMW.
Předmětem asi největších spekulací po konci sezony 2012 se stal Mattias Ekström. Švéd a dlouholetý jezdec Audi letos nezažil nejpovedenější sezonu. Jeho vůz často za konkurenci zaostával, a tak měl mít namířeno k BMW. Jenže teď je jasné, že zůstává u Audi i v sezoně 2013.
Bruno Spengler, který dlouhá léta u Mercedesu na titul ne a ne dosáhnout, hned v prvním roce působení u nové značky - BMW titul získal. To měl být cíl i Mattiase Ekströma. Jenže tento týden Audi potvrdilo, že sympatický Švéd zůstává v jejich týmu.
Podle Dr Wolfganga Ullricha dokonce ani nikdy nezvažoval, že by od Audi odešel: "Četl jsem hodně spekulací, ale fakt je ten, že Mattias [Ekström] i Timo [Scheider] mají u nás dlouholeté smlouvy. Nikdy jsme o ničem podobném [odchodu] nediskutovali."
Mattias je s Audi spjat dlouhodobě
Důležitost Mattiase Ekströma pro Audi serveru Motorsport-Magazin.com potvrdil i Hans-Jürgen Abt: "Je to velmi důležitý člověk v projektu Audi v DTM. On totiž velmi dobře rozumí technice a materiálům. Mattias se nikdy nevzdává, jeho motto by mohlo znít - Go hard or go home! Můžeme být pyšní na to, že máme takového jezdce v týmu."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.