Dr Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport, prohlásil, že Mattias Ekström nikdy nezvažoval odchod od Audi. Po skončení sezony se živě spekulovalo o jeho odchodu k BMW.
Předmětem asi největších spekulací po konci sezony 2012 se stal Mattias Ekström. Švéd a dlouholetý jezdec Audi letos nezažil nejpovedenější sezonu. Jeho vůz často za konkurenci zaostával, a tak měl mít namířeno k BMW. Jenže teď je jasné, že zůstává u Audi i v sezoně 2013.
Bruno Spengler, který dlouhá léta u Mercedesu na titul ne a ne dosáhnout, hned v prvním roce působení u nové značky - BMW titul získal. To měl být cíl i Mattiase Ekströma. Jenže tento týden Audi potvrdilo, že sympatický Švéd zůstává v jejich týmu.
Podle Dr Wolfganga Ullricha dokonce ani nikdy nezvažoval, že by od Audi odešel: "Četl jsem hodně spekulací, ale fakt je ten, že Mattias [Ekström] i Timo [Scheider] mají u nás dlouholeté smlouvy. Nikdy jsme o ničem podobném [odchodu] nediskutovali."
Mattias je s Audi spjat dlouhodobě
Důležitost Mattiase Ekströma pro Audi serveru Motorsport-Magazin.com potvrdil i Hans-Jürgen Abt: "Je to velmi důležitý člověk v projektu Audi v DTM. On totiž velmi dobře rozumí technice a materiálům. Mattias se nikdy nevzdává, jeho motto by mohlo znít - Go hard or go home! Můžeme být pyšní na to, že máme takového jezdce v týmu."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.