Tento týden probíhají oficiální testy ITR v Estorilu. Testovat se začalo v úterý a dnes byl poslední den testů. Mercedes a BMW využilo tuto možnost k vyzkoušení si potenciálních jezdců pro novou sezonu.
Audi již test pro mladíky uspořádalo minulý týden ve španělském Monteblancu. BMW si chce v Portugalsku vyzkoušet dovednosti Luca Filippiho, který jezdil doposud v šampionátu GP2. Jen připomeňme, že mnichovská značka v příštím roce nasadí 8 vozů, a po oznámení povýšení Marca Wittmanna z pozice testovače na pozici závodního jezdce a potvrzení všech 6 jezdců sezony 2012 už v M3 DTM zbývá jediné volné místo.
Mercedes na testy vyšle tři stabilní jezdce - Garyho Paffetta, Roberta Wickense a Roberta Mehriho. Jejich cílem bylo zapracovat na dalším vývoji vozu C-Klasse Coupé DTM.
U Mercedesu by ale mělo být hodně volných sedaček - David Coulthard a Susie Wolff oznámili konec kariéry v DTM, Jamie Green je pravděpodobně na odchodu a prodloužení smlouvy s Ralfem Schumacherem je spíše nepravděpodobné.
Jako potenciální kandidáti si DTM v Estorilu zkusili Nick Heidfeld a Bruno Senna. Brazilec již s vozem DTM jezdil. To se psal rok 2009 a bylo to v rámci testu na Hockenheimu. Poté ale dostal šanci v F1, kterou využil. Ani Mercedes nezapoměl vyzkoušet nějakého mladíka - byl jím Daniel Juncadella, který si letos nasadil korunu mistra F3.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?