 
            BMW oznámilo sedmého ze svých osmi jezdců pro příští sezonu v DTM. Marco Wittmann je zatím jediným nováčkem u bavorského týmu.
Novým jezdcem týmu BMW se stává Marco Wittmann, doplní tak stávájící sestavu, která čítá Augusta Farfuse, Martina Tomczyka, Andyho Priaulxe, Dirka Wernera, Bruna Spenglera a Joeyho Handa. Mnichovským tak stále zbývá ještě jedna sedačka volná. Šéf týmu, Jens Marquardt, k tomu trochu tajemně řekl: "Možná ještě někoho najdeme..."
Nicméně o rozložení jezdců do jednotlivých týmů ještě nebylo rozhodnuto, o tom se bude rozhodovat až po kompletaci jezdecké sestavy. Kdo obsadí poslední volné místo by se mělo rozhodnout ještě v prosinci. V lednu se totiž chce BMW již plně soustředit na testy, pro které ale ještě nebylo potvrzeno žádné konkrétní datum.
V týmu pro příští rok zůstává i Joey Hand, který tak bude moci získávat tolik potřebné kilometry. Kromě DTM bude Američan ze Sacramenta startovat i v závodech v USA. V letošní sezoně jezdil kromě DTM také v American Le Mans Serie (ALMS) a v Rolex Sérii sportovních vozů.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?