BMW oznámilo sedmého ze svých osmi jezdců pro příští sezonu v DTM. Marco Wittmann je zatím jediným nováčkem u bavorského týmu.
Novým jezdcem týmu BMW se stává Marco Wittmann, doplní tak stávájící sestavu, která čítá Augusta Farfuse, Martina Tomczyka, Andyho Priaulxe, Dirka Wernera, Bruna Spenglera a Joeyho Handa. Mnichovským tak stále zbývá ještě jedna sedačka volná. Šéf týmu, Jens Marquardt, k tomu trochu tajemně řekl: "Možná ještě někoho najdeme..."
Nicméně o rozložení jezdců do jednotlivých týmů ještě nebylo rozhodnuto, o tom se bude rozhodovat až po kompletaci jezdecké sestavy. Kdo obsadí poslední volné místo by se mělo rozhodnout ještě v prosinci. V lednu se totiž chce BMW již plně soustředit na testy, pro které ale ještě nebylo potvrzeno žádné konkrétní datum.
V týmu pro příští rok zůstává i Joey Hand, který tak bude moci získávat tolik potřebné kilometry. Kromě DTM bude Američan ze Sacramenta startovat i v závodech v USA. V letošní sezoně jezdil kromě DTM také v American Le Mans Serie (ALMS) a v Rolex Sérii sportovních vozů.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?