Představitelé DTM asi před měsícem zveřejnili kalendář pro sezonu 2013, ve kterém však ještě došlo k jisté úpravě. Hlavní změnou je, že sezona nebude končit až v říjnu ale už v září.
V původní verzi byl vyhrazen jeden termín pro závod, který měl být oznámen později (očekávalo se, že to bude Valencie). Tento závod byl nakonec z kalendáře vyřazen, a tak se DTM již nebude prezentovat ve Španělsku.
"Od začátku května do poloviny září uvidíme závody DTM téměř každý druhý víkend. Fanoušci se mohou těšit na motorsport na nějvyšší úrovni. V otázce mezinárodnosti šampionátu jsme učinili jistý pokrok, už se všichni moc těšíme na závod v Moskvě. Rusko je pro nás velmi perspektivní trh. Je to tak atraktivní trh, že jsme byli ochotni tomuto závodu obětovat i závod ve Španělsku. Rádi bychom ale poděkovali pořadatelům z Valencie za spolupráci z předešlých let," říká Hans Werner Aufrecht, předseda společnosti ITR, která drží práva na DTM.
Celkově nás tedy čeká 10 závodů. Sezona začíná a končí na Hockenheimringu. Jediným novým okruhem je Moskva, z kalendáře naopak vypadla zmiňovaná Valencie a také demo závod v Mnichově.
Kalendář DTM pro rok 2013: 05/05 Hockenheim 19/05 Brands Hatch Indy 02/06 Red Bull Ring 16/06 Lausitzring 07/07 Norisring 21/07 Zandvoort 04/08 Moscow 18/08 Nürburgring 01/09 Oschersleben 15/09 Hockenheim
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.