Představitelé DTM asi před měsícem zveřejnili kalendář pro sezonu 2013, ve kterém však ještě došlo k jisté úpravě. Hlavní změnou je, že sezona nebude končit až v říjnu ale už v září.
V původní verzi byl vyhrazen jeden termín pro závod, který měl být oznámen později (očekávalo se, že to bude Valencie). Tento závod byl nakonec z kalendáře vyřazen, a tak se DTM již nebude prezentovat ve Španělsku.
"Od začátku května do poloviny září uvidíme závody DTM téměř každý druhý víkend. Fanoušci se mohou těšit na motorsport na nějvyšší úrovni. V otázce mezinárodnosti šampionátu jsme učinili jistý pokrok, už se všichni moc těšíme na závod v Moskvě. Rusko je pro nás velmi perspektivní trh. Je to tak atraktivní trh, že jsme byli ochotni tomuto závodu obětovat i závod ve Španělsku. Rádi bychom ale poděkovali pořadatelům z Valencie za spolupráci z předešlých let," říká Hans Werner Aufrecht, předseda společnosti ITR, která drží práva na DTM.
Celkově nás tedy čeká 10 závodů. Sezona začíná a končí na Hockenheimringu. Jediným novým okruhem je Moskva, z kalendáře naopak vypadla zmiňovaná Valencie a také demo závod v Mnichově.
Kalendář DTM pro rok 2013: 05/05 Hockenheim 19/05 Brands Hatch Indy 02/06 Red Bull Ring 16/06 Lausitzring 07/07 Norisring 21/07 Zandvoort 04/08 Moscow 18/08 Nürburgring 01/09 Oschersleben 15/09 Hockenheim
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?