Představitelé DTM asi před měsícem zveřejnili kalendář pro sezonu 2013, ve kterém však ještě došlo k jisté úpravě. Hlavní změnou je, že sezona nebude končit až v říjnu ale už v září.
V původní verzi byl vyhrazen jeden termín pro závod, který měl být oznámen později (očekávalo se, že to bude Valencie). Tento závod byl nakonec z kalendáře vyřazen, a tak se DTM již nebude prezentovat ve Španělsku.
"Od začátku května do poloviny září uvidíme závody DTM téměř každý druhý víkend. Fanoušci se mohou těšit na motorsport na nějvyšší úrovni. V otázce mezinárodnosti šampionátu jsme učinili jistý pokrok, už se všichni moc těšíme na závod v Moskvě. Rusko je pro nás velmi perspektivní trh. Je to tak atraktivní trh, že jsme byli ochotni tomuto závodu obětovat i závod ve Španělsku. Rádi bychom ale poděkovali pořadatelům z Valencie za spolupráci z předešlých let," říká Hans Werner Aufrecht, předseda společnosti ITR, která drží práva na DTM.
Celkově nás tedy čeká 10 závodů. Sezona začíná a končí na Hockenheimringu. Jediným novým okruhem je Moskva, z kalendáře naopak vypadla zmiňovaná Valencie a také demo závod v Mnichově.
Kalendář DTM pro rok 2013: 05/05 Hockenheim 19/05 Brands Hatch Indy 02/06 Red Bull Ring 16/06 Lausitzring 07/07 Norisring 21/07 Zandvoort 04/08 Moscow 18/08 Nürburgring 01/09 Oschersleben 15/09 Hockenheim
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?