Na Susie Wolff čeká tento víkend na Hockenheimu její poslední závod v sérii DTM. 29letá závodnice z Velké Británie závodila za Mercedes v DTM od roku 2006 a momentálně je jezdkyní týmu Persson Motorsport.
Zkraje roku se ale stala vývojovou jezdkyní Williamsu v F1, a tak se její primární zájmy přesunuly trošku jinam. Tento týden jezdila pro Williams na okruhu Silverstone. Během akce prohlásila, že "se těší na nové příležitosti, které ji čekají v budoucnosti."
"Závodení za Mercedes v DTM jsem si opravdu užívala. Jsem velmi hrdá na to, že jsem byla součástí takového týmu. Po celou tu dobu jsem si užívala velmi těsné závodění, krásné souboje na trati a potkala jsem několik vyjímečných lidí."
"Jsem velmi ráda, že jsem měla možnost toto zažít a týmu moc děkuji za příležitost, kterou mi dal," říká Susie Wolff. Ze 70 startů s Mercedesem DTM si odnáší pouze 2 získané body. I přesto ale říká, že bude mít spoustu krásných vzpomínek na spolupráci se štuttgartskou značkou.
"DTM byla velká výzva. Mrzí mě, že jsem nedokázala v letošní sezoně vylepšit svůj doposud nejlepší výsledek. Vždy jsem do závodění dávala maximum, jsem hrdá na to, čeho jsem dosáhla."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?