Na Susie Wolff čeká tento víkend na Hockenheimu její poslední závod v sérii DTM. 29letá závodnice z Velké Británie závodila za Mercedes v DTM od roku 2006 a momentálně je jezdkyní týmu Persson Motorsport.
Zkraje roku se ale stala vývojovou jezdkyní Williamsu v F1, a tak se její primární zájmy přesunuly trošku jinam. Tento týden jezdila pro Williams na okruhu Silverstone. Během akce prohlásila, že "se těší na nové příležitosti, které ji čekají v budoucnosti."
"Závodení za Mercedes v DTM jsem si opravdu užívala. Jsem velmi hrdá na to, že jsem byla součástí takového týmu. Po celou tu dobu jsem si užívala velmi těsné závodění, krásné souboje na trati a potkala jsem několik vyjímečných lidí."
"Jsem velmi ráda, že jsem měla možnost toto zažít a týmu moc děkuji za příležitost, kterou mi dal," říká Susie Wolff. Ze 70 startů s Mercedesem DTM si odnáší pouze 2 získané body. I přesto ale říká, že bude mít spoustu krásných vzpomínek na spolupráci se štuttgartskou značkou.
"DTM byla velká výzva. Mrzí mě, že jsem nedokázala v letošní sezoně vylepšit svůj doposud nejlepší výsledek. Vždy jsem do závodění dávala maximum, jsem hrdá na to, čeho jsem dosáhla."
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.