Christian Vietoris dostal penalizaci posunutí o dvě místa v kvalifikaci na příští závod - Brands Hatch za blokování Bruno Spenglera s BMW v kvalifikaci na závod na Lausitzringu.
Po shlédnutí televizních záznamů a jejich překontrolování s oficiální časomirou se stewardi rozhodli udělit penalizaci posunu o 2 místa po kvalifikaci na Brands Hatch Christianu Vietorisovi. Podle jejich mínění jezdec týmu H.W.A. Mercedes blokoval ve druhé části Bruno Spenglera.
Toto rozhodnutí bylo uděleno na základě článku 33,3 sportovních regulí DTM a znamená, že si penalizaci jezdec odbude až v následujícím závodu - ve Velké Británii. Vietoris si dnes vyjel v kvalifikaci až 16. příčku, jen připomeňme, že po skvělém výkonu na Hockenheimu závod dokončil na 4. místě.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?