Hockenheim: Vietoris s nejlepším časem

Schumacher, Ralf
Schumacher, Ralf, foto: dtm.de
iM2 5. dubna 2012 22:25
Sdílej:

HOCKENHEIM - TEST IV; Christian Vietoris zajel 4. a poslední den testů na německém Hockenheimringu s abolutně nejlepším časem pro nové vozy.

Poslední den se nejlepším časem vůbec blyskl Christian Vietoris. Jezdec Mercedesu časem 1:32.705 min. stanovil vůbec nejlepší čas na německé trati pro vozy generace 2012. Mladá naděje Mercedesu překonala doposud nejrychlejší čas testování, který držel Mike Rockenfeller, o téměř 0,3s.

Mladík za volantem Mercedesu byl navíc velmi pilný, když měl na konci dne na svém kontě 110 okruhů. Ještě vícekrát okruh o délce 4,567 km obkroužil jeho značkový kolega Jamie Green - 115krát.  Brit navíc zaostal za vítězným časem pouze o 0,020s a obsadil druhou příčku. Už trošku větší odstup měli další jezdci v poraří. Skupinku pronásledovatelů dvojice Mercedesů vedl Filipe Albuquerque (Audi) - ztráta 0,538s a Mattias Ekström (Audi) - ztráta 0,794s.

Zbývající pozice obsadili Miguel Moline (Audi), Rahel Frey (Audi), Bruno Spengler (BMW), David Coulthard (Mercedes), Susie Wolff (Mercedes), Andy Priaulx (BMW) a Joey Hand (BMW). Na suché trati jezdci dnes všichni jezdci odjeli více jak 300 kilometrů. Zvláště vyrovnané jsou vozy na maximální rychlosti. Rozdíl mezi nejrychlejším a nejpomalejším byl pouhých 7 km/h.

Úplně nejvyšší rychlost byla naměřena jezdci BMW Andy Priaulxovi (250km/h), za ním následoval Mattias Ekström (248 km/h), stejně rychle jela i kolegyně Frey. Jezdci Mercedesu, David Coulthard a Christian Vietoris dostali ze svých C-Klasse Coupé 247 km/h)

Přehled výsledků čtvrtečního testování: 01. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:32.705 min(110 kol) 02. Jamie Green (Mercedes) + 0,020 Sekunden (115) 03. Filipe Albuquerque (Audi) + 0,538 (75) 04. Mattias Ekström (Audi) + 0,794 (83) 05. Miguel Molina (Audi) + 0,912 (97) 06. Rahel Frey (Audi) + 0,981 (93) 07. Bruno Spengler (BMW) + 0,983 (81) 08. David Coulthard (Mercedes) + 1,034 (97) 09. Susie Wolff (Mercedes) + 1,221 (70) 10. Andy Priaulx (BMW) + 1,456 (86) 11. Joey Hand (BMW) + 1,491 (86)

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.