Robert Wickens a Roberto Merhi se přidávají k týmu Mercedesu pro letošní sezonu. Společně s Christianem Vietorisem budou tvořit Juniorský tým, jehož mentorem bude Michael Schumacher.
Kanaďan Robert Wickens, který vyhrál v loňském roce titul ve Formuli Renault 3.5, bude kolegou bývalého jezdce F1, Davida Coultharda, v týmu Mucke Motorsport. "DTM je skvělá série, závodíte zde proti těm nejlepším jezdcům. Jsem hrdý na to, že mi dal Mercedes možnost stát se členem jejich juniorského týmu. Mým hlavním cílem bude dokončit každý závod a podávat při tom dobré výkony."
Mistr Eurosérie F3, Roberto Merhi, bude závodit za Persson Motorsport, kde doposud působil Christian Vietoris. Ten se pro letošek stal jezdcem týmu H.W.A. Michael Schumacher, který byl členem Juniorského programu Mercedesu v roce 1990, k tomu říká: "Dobře si pamatuji začátky mé kariéry a na to, co jsem získal od Mercedesu a jeho Juniorského týmu. Hodně mě toho naučili, jak na trati, tak i mimo ni. Naučli mě spolupracovat s inženýri a médii."
"Teším se na vývoj Christiana, Robertoa a Roberta. Myslím, že je čekají skvělé časy. Mercedes se velmi snaží o výchovu mladých jezdců - je zde hned několik příkladů," pokračuje Schumacher.Toto oznámení znamená, že u Mercedesu nezbyde místo pro Maro Engela a Rengerho van der Zandeho. To znamená, že i Mercedes, stejně jako Audi, nasadí 8 vozů. Celkem se tak dočkáme 22 aut na startu.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?