FOTO VOZU; Susie Wolff byla potvrzena jako jezdkyně Mercedesu pro sezonu 2012 v Deutsche Tourenwagen Masters. 29letá Britka pojede za tým Persson Motorsport, sponzorovat ji bude TV Spielfilm. Je to její již 7. sezna v DTM.
"Hned od mého vstupu do DTM v roce 2006 jsem se u Mercedesu cítila jako doma. I proto jsem nesmírně potěšena tím, že naše partnerství bude pokračovat i v roce 2012. Jsem velmi motivovaná, celou zimu jsem na sobě tvrdě pracovala, abych se připravila jak fyzicky tak psychicky. Letos očekávam velmi vyrovnaný ročník se spoustou těsných bitev," říká Susie Wolff.
"Susie si nastavila cíle pro sezonu 2012 velmi vysoko a už se nemůže dočkat startu sezony. Vždy jsem obdivoval její rychlost v závodech. V DTM není žádný jiný jezdec, který by se s takovou vervou snažil podávat co nejlepší výkony na dráze," říká Norbert Haug, šéf Mercedesu pro motorsport.
"S novým C-Klasse Coupé DTM může podávat skvělé výkony a pokud se ji povede start do sezony, tak budeme muset se Susie v roce 2012 počítat. Všechny nás moc těší, že můžeme mít Susie v týmu jako závodní jezdkyni - už posedmé v řadě. Jsem si jistý, že 7 je její šťastné číslo, uvidíte!" zakončil Haug.
Obrázek vozu naleznete zde.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.