Paul di Resta i po svém odchodu do Formule 1 intenzivně sleduje dění v DTM. Souboj tří značek, který nás zde letos čeká, ho těší.
Poté, co Paul di Resta v roce 2010 vyhrál titul v DTM, se bývalý jezdec Mercedesu vydal do Formule 1. Zatímco v sezoně 2010 byl kromě svého působení v DTM ještě záložním jezdcem týmu Force India, a tak se svezl v některých pátečních trénincích, tak v sezoně 2011 byl povýšen do role závodního pilota týmu.
Během své první sezony se poměřoval s docela silným a zkušeným týmovým kolegou - Adrianem Sutilem. Ve vzájemném srovnání nedopadl nijak špatně (Sutil získal 42 bodů a di Resta 27). Pro letošní sezonu se v indickém týmu může těšit na loňského testovače, Nica Hülkenberga. Oba již řekli, že v týmovém duelu chtějí být oni tím lepším.
Dění v DTM však Paul di Resta, jak se zdá, stále dobře sleduje: "Sleduji velmi pozorně, co se tam děje. Jako náruživý fanda motorsportu sleduji i DTM," řekl Skot pro Autosport. Di Resta tak samozřejmě ví o vstupu BMW do DTM. 25letý jezdec si myslí, že kvůli vstupu automobilky z Mnichova budou muset i ostatní účastníci zmobilizovat nové síly. "Vstup BMW popožene Audi a Mercedes, ti teď budou bojovat jeden proti druhému jako nikdy předtím."
Letošní souboj tří značek v DTM bude šampionem z roku 2010 bedlivě sledován. Podle Paulova názoru " by se DTM mělo stát mistrovstvím světa cestovních vozů", protože "je to nejlepší závodní série aut se střechou" a blíží se Formuli 1. Srovnávat DTM a F1 však podle di Resty nejde: "Jezdecké styly jsou kompletně rozdílné." Důležité podle Skota je "rychle se na to přizpůsobit a využívat maximálního použitelného gripu".
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?