Tovární jezdec týmu BWM, Andy Priaulx, počítá s důležitými informacemi od jeho nových továrních kolegů, Bruna Spenglera a Martina Tomczyka.
BMW do sezony 2012 odstartuje s poměrně silným kádrem. Ačkoliv ještě nebyl potvrzený poslední šestý jezdec - má se za to, že o místo bojují Marco Wittmann a Dirk Werner - tak už známá jezdecká sestava vzbuzuje respekt. Za BMW budou jezdit i Bruno Spengler, který doposud jezdil za Mercedes, a Martin Tomczyk, který se vloni stal s Audi šampionem. K nim se přidal šampión ALMS Joey Hand, Andy Priaulx a Augusto Farfus (oba sbírali úspěchy pro BMW ve WTCC).
Andy Priaulx vidí Spenglera i Tomczyka jako užitečné rádce pro návrat německé automobilky do DTM. "Jejich přínos bude důležitý, získáme tím všichni. Od knoflíků na volantu, přes průběh zastávek v boxech až po průběh celého závodního víkendu budou jejich názory velmi užitečné," řekl Brit pro Autosport.
Kdo bude nejrychlejší? Na to si podle Andyho musíme počkat až do prvního závodu
"Je skvělé, že víme, že Spengler i Tomczyk mohou v DTM vyhrávat závody. Pokud se s nimi budeme my ostatní schopni měřit, tak je to znamením, že jsme odvedli dobrou práci. Kdyby však nemohli vyhrávat, tak musíme náš balík zlepšit." Oba by se tak měli stát jakousi laťkou pro celý tovární tým. Priaulx si také váží jejich přínosu co se týče vývoje auta.
"Všichni jsme díky novým pravidlům začínali v podstatě s bílým papírem, ale je dobré, když můžete dostat zpětnou vazbu od lidí se zkušenostmi z DTM. Auto se chová dobře. Při testech jsme byli spokojení, ale opravdovou rychlost konkurentů poznáme až na prvním závodu. Do té doby musíme tvrdě pracovat na naší výkonnosti," zakončil Andy.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.
Následující měsíc nám bude dělat společnost prostorné SUV od francouzské značky DS Automobiles, která si potrpí na unikátní design, kvalitní interiéry a jedinečnost. S DS7 jsme již měli dvakrát tu čest, ovšem jednalo se vždy o vrcholná provedení s cenovkou kolem dvou milionů. DS na „sedmičku“ aktuálně nabízí zvýhodněnou verzi Edition France, kterou pořídíte za 950 tisíc, což je ve srovnání s konkurenty fantastická cena. Má to nějaký háček?
Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.