Priaulx: Spengler a Tomczyk jsou důležití

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: dtm.de
iM2 13. ledna 2012 13:58
Sdílej:

Tovární jezdec týmu BWM, Andy Priaulx, počítá s důležitými informacemi od jeho nových továrních kolegů, Bruna Spenglera a Martina Tomczyka.

BMW do sezony 2012 odstartuje s poměrně silným kádrem. Ačkoliv ještě nebyl potvrzený poslední šestý jezdec - má se za to, že o místo bojují Marco Wittmann a Dirk Werner - tak už známá jezdecká sestava vzbuzuje respekt. Za BMW budou jezdit i Bruno Spengler, který doposud jezdil za Mercedes, a Martin Tomczyk, který se vloni stal s Audi šampionem. K nim se přidal šampión ALMS Joey Hand, Andy Priaulx a Augusto Farfus (oba sbírali úspěchy pro BMW ve WTCC).

Andy Priaulx vidí Spenglera i Tomczyka jako užitečné rádce pro návrat německé automobilky do DTM. "Jejich přínos bude důležitý, získáme tím všichni. Od knoflíků na volantu, přes průběh zastávek v boxech až po průběh celého závodního víkendu budou jejich názory velmi užitečné," řekl Brit pro Autosport.

Kdo bude nejrychlejší? Na to si podle Andyho musíme počkat až do prvního závodu

"Je skvělé, že víme, že Spengler i Tomczyk mohou v DTM vyhrávat závody. Pokud se s nimi budeme my ostatní schopni měřit, tak je to znamením, že jsme odvedli dobrou práci. Kdyby však nemohli vyhrávat, tak musíme náš balík zlepšit." Oba by se tak měli stát jakousi laťkou pro celý tovární tým. Priaulx si také váží jejich přínosu co se týče vývoje auta.

"Všichni jsme díky novým pravidlům začínali v podstatě s bílým papírem, ale je dobré, když můžete dostat zpětnou vazbu od lidí se zkušenostmi z DTM. Auto se chová dobře. Při testech jsme byli spokojení, ale opravdovou rychlost konkurentů poznáme až na prvním závodu. Do té doby musíme tvrdě pracovat na naší výkonnosti," zakončil Andy.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.