Tovární jezdec týmu BWM, Andy Priaulx, počítá s důležitými informacemi od jeho nových továrních kolegů, Bruna Spenglera a Martina Tomczyka.
BMW do sezony 2012 odstartuje s poměrně silným kádrem. Ačkoliv ještě nebyl potvrzený poslední šestý jezdec - má se za to, že o místo bojují Marco Wittmann a Dirk Werner - tak už známá jezdecká sestava vzbuzuje respekt. Za BMW budou jezdit i Bruno Spengler, který doposud jezdil za Mercedes, a Martin Tomczyk, který se vloni stal s Audi šampionem. K nim se přidal šampión ALMS Joey Hand, Andy Priaulx a Augusto Farfus (oba sbírali úspěchy pro BMW ve WTCC).
Andy Priaulx vidí Spenglera i Tomczyka jako užitečné rádce pro návrat německé automobilky do DTM. "Jejich přínos bude důležitý, získáme tím všichni. Od knoflíků na volantu, přes průběh zastávek v boxech až po průběh celého závodního víkendu budou jejich názory velmi užitečné," řekl Brit pro Autosport.
Kdo bude nejrychlejší? Na to si podle Andyho musíme počkat až do prvního závodu
"Je skvělé, že víme, že Spengler i Tomczyk mohou v DTM vyhrávat závody. Pokud se s nimi budeme my ostatní schopni měřit, tak je to znamením, že jsme odvedli dobrou práci. Kdyby však nemohli vyhrávat, tak musíme náš balík zlepšit." Oba by se tak měli stát jakousi laťkou pro celý tovární tým. Priaulx si také váží jejich přínosu co se týče vývoje auta.
"Všichni jsme díky novým pravidlům začínali v podstatě s bílým papírem, ale je dobré, když můžete dostat zpětnou vazbu od lidí se zkušenostmi z DTM. Auto se chová dobře. Při testech jsme byli spokojení, ale opravdovou rychlost konkurentů poznáme až na prvním závodu. Do té doby musíme tvrdě pracovat na naší výkonnosti," zakončil Andy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.