Za volant Audi se na testech ve španělském Monteblancu, které probíhaly začátkem tohoto měsíce, posadili i dva mladíci z Formule 3 Euroserie Daniel Abt a Laurens Vanthoor.
"Byl to pro mě speciální moment. S těmito vozy jsem vyrůstal, ale řídit jedno z nich pro mě bylo vždycky tak vzdálené, hodně vzdálené. A najedou sedím za volantem Audi DTM," řekl Abt, syn Hanse Jürgena Abta.
Oba jezdci dostali tento test za odměnu za své úspěchy ve Fromuli 3 Euroserii. Abt dojel sedmý a Vanthoor byl šestý. "Na začátku bylo skoro vše nové. V autě sedítě více vzadu, je to těžší a výkonnější než Formule 3, gumy jsou rozdílné, a tak dále. Pro mě bylo docela neobvyklé nevidět gumy, to bylo asi nejtěžší," řekl Vanthoor.
Duo ve voze A4 DTM odjelo asi 40 kol. Oba by si v budoucnu rádi v DTM zazávodili. "Opravdu jsem si užil tyto dva dny a zažil jsem spoustu legrace. Ačkoliv je A4 DTM kompletně odlišná od Formule 3, tak si myslím, že Formule 3 je nejlepší příprava pro úspěšnou kariéru v DTM," řekl Abt.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?