Během tohoto týdne se ve Španělsku, v Monteblancu, koná letošní poslední test značek DTM. Značky budou pracovat na svých nových vozech M3 DTM, A5 DTM a C-Klasse Coupé DTM.
Obhájci titulu, značka Audi, přiveze do Španělska dva vozy A5 DTM. Testovat jej budou Mattias Ekström a Filipe Albuquerque, kteří jedou do Španělska přímo z Race of Champions, který se konal o víkendu v Německu. Pro Portugalce to bude vůbec první svezení s A5 DTM. Dalšími dvěma jezdci s Audi budou ve Španělsku Mike Rockenfeller a Edoardo Mortara.
BMW přivezlo tři vozy, o nasazení každého z nich se postará jeden z týmu: Schnitzer, RBM a RMG. První kilometry s M3 DTM si odbude Martin Tomczyk, dále uvidíme také Bruno Spenglera, Andyho Priaulx a také mladíci Romain Grosjean a Marco Wittmann.
Mercedes vyšle do testů podobně jako Audi dva vozy C-Klasse Coupé DTM. Auto si na své přání (viz zde)vyzkouší bývalý jezdec Mercedesu, Mika Häkkinen., který ma za sebou start v Číně s Mercedesem SLS GT3. Dále pak uvidíme stabilní jezdce: Garyho Paffetta, Jamieho Greena a Christiana Vietorise.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?