Během tohoto týdne se ve Španělsku, v Monteblancu, koná letošní poslední test značek DTM. Značky budou pracovat na svých nových vozech M3 DTM, A5 DTM a C-Klasse Coupé DTM.
Obhájci titulu, značka Audi, přiveze do Španělska dva vozy A5 DTM. Testovat jej budou Mattias Ekström a Filipe Albuquerque, kteří jedou do Španělska přímo z Race of Champions, který se konal o víkendu v Německu. Pro Portugalce to bude vůbec první svezení s A5 DTM. Dalšími dvěma jezdci s Audi budou ve Španělsku Mike Rockenfeller a Edoardo Mortara.
BMW přivezlo tři vozy, o nasazení každého z nich se postará jeden z týmu: Schnitzer, RBM a RMG. První kilometry s M3 DTM si odbude Martin Tomczyk, dále uvidíme také Bruno Spenglera, Andyho Priaulx a také mladíci Romain Grosjean a Marco Wittmann.
Mercedes vyšle do testů podobně jako Audi dva vozy C-Klasse Coupé DTM. Auto si na své přání (viz zde)vyzkouší bývalý jezdec Mercedesu, Mika Häkkinen., který ma za sebou start v Číně s Mercedesem SLS GT3. Dále pak uvidíme stabilní jezdce: Garyho Paffetta, Jamieho Greena a Christiana Vietorise.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?