Audi i Mercedes se rozhodli, že se v rámci finále ILMC v Číně vytáhnou. Mercedes nasadí do jednoho z vozů SLS GT3 Miku Häkkinena a Audi zase posadí Edoarda Mortaru do jednoho z vozu Audi R8 GT3.
Za tým AMG Čína odstartuje za volantem vozu SLS AMG GT3 bývalý dvojnásobný šampión F1 a jezdec DTM, Mikka Häkkinen. Během závodu se bude střídat s vývojovým pilotem německé značky, Thomasem Jägerem, a Číňanem, Congfu Chengem, který má také zkušenosti s DTM.
Odvěký rival Mercedesu, ingolstadtská Audi, nezůstane pozadu, když do závodu vyšle jeden vůz R8 GT3 s vycházející hvězdou DTM, Edoardem Mortarou. Jeho kolegy budou Číňan Darryl O'Young (i on si závod DTM vyzkoušel) a Alexandre Impertor.
Vozy Audi a Mercedesu budou startovat ve třídě GTC.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?