Audi i Mercedes se rozhodli, že se v rámci finále ILMC v Číně vytáhnou. Mercedes nasadí do jednoho z vozů SLS GT3 Miku Häkkinena a Audi zase posadí Edoarda Mortaru do jednoho z vozu Audi R8 GT3.
Za tým AMG Čína odstartuje za volantem vozu SLS AMG GT3 bývalý dvojnásobný šampión F1 a jezdec DTM, Mikka Häkkinen. Během závodu se bude střídat s vývojovým pilotem německé značky, Thomasem Jägerem, a Číňanem, Congfu Chengem, který má také zkušenosti s DTM.
Odvěký rival Mercedesu, ingolstadtská Audi, nezůstane pozadu, když do závodu vyšle jeden vůz R8 GT3 s vycházející hvězdou DTM, Edoardem Mortarou. Jeho kolegy budou Číňan Darryl O'Young (i on si závod DTM vyzkoušel) a Alexandre Impertor.
Vozy Audi a Mercedesu budou startovat ve třídě GTC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?