Audi i Mercedes se rozhodli, že se v rámci finále ILMC v Číně vytáhnou. Mercedes nasadí do jednoho z vozů SLS GT3 Miku Häkkinena a Audi zase posadí Edoarda Mortaru do jednoho z vozu Audi R8 GT3.
Za tým AMG Čína odstartuje za volantem vozu SLS AMG GT3 bývalý dvojnásobný šampión F1 a jezdec DTM, Mikka Häkkinen. Během závodu se bude střídat s vývojovým pilotem německé značky, Thomasem Jägerem, a Číňanem, Congfu Chengem, který má také zkušenosti s DTM.
Odvěký rival Mercedesu, ingolstadtská Audi, nezůstane pozadu, když do závodu vyšle jeden vůz R8 GT3 s vycházející hvězdou DTM, Edoardem Mortarou. Jeho kolegy budou Číňan Darryl O'Young (i on si závod DTM vyzkoušel) a Alexandre Impertor.
Vozy Audi a Mercedesu budou startovat ve třídě GTC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?