Po nedělním závodu na Brands Hatch ředitelství závodu rozhodlo, že udělí Christianu Vietorisovi penalizaci.
Jezdec týmu Persson totiž při vykonávání jeho penizace průzdu boxy předjel pod žlutými vlajkami Rahel Frey. Teď bude muset na startovním roštu závodu na Oscherslebenu o pět míst dozadu. Jeho 13. místo z nedělního závodu, které mu žádné body nepřineslo, tak zůstává nezměněno.
"Závod nešel podle plánu, proto jsem si přál déšť. Z jedenáctého místa jsem dobře odstartoval a získal jsem nějaké pozice. Bohužel jsem ztratil nějaký čas při zastávkách v boxech a později jsem také obdržel penalizaci průjezdu boxy. Třinácté místo tak pro měl bylo maximem," říká Christian.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?